5.Asana

265 34 6
                                    

,,Co se děje?" Zeptal se Led, ale Rubínka jen civěla do země.
,,Jmenuji se Rubínka" řekla najednou a rozzlobeně mu pohlédla do tváře. Zdál se být její změnou emocí rozhozen. ,,A hádej kdo je moje matka"
Led si jí měřil pohledem. ,,Měl bych jí znát?"
Rubínka se hořce ušklíbla. ,,Tragicky ovlivnila tvůj život"
Led vytřeštil oči. ,,Půlnoc..?"
Rubínka odvrátila pohled a zhluboka se nadechla. ,,Ano"

Led z ní nespouštěl pohled.
Byla to dcera kočky, jenž může za to, kde vyrůstal!
Měl by cítit vztek, ale žádný nepřišel. Už dávno si uvědomil, že Soví klan je jeho domov a nevadilo mu, že nevyrůstá u své rodiny, ačkoliv je měl rád.
Jenže kvůli tomu nepřišel.
Objevila se v jeho snu, a existuje. Tohle se mu nestalo poprvé, a Led měl chuť nakopat Hvězdný klan. To si nemůžou najít někoho jiného?! Pomyslel si rozzlobeně. Co po mě budou chtít tentokrát? Nejdřív vlci, teď budu poskakovat kolem hmyzu, a snažit se zabránit válce mezi pavouky a mouchami?!
Rubínka vypadala že jí vůbec nedochází co se děje, akorát vypadala provinile kvůli činům své matky.
Led uvažoval, jak se dostala do klanu a kdo je její otec. Zahnal ty myšlenky, protože ho teď nezajímali.
,,Koukej Rubínko, musím si s tebou promluvit, a bude to na delší dobu" řekl a rozhodl se, že se později spojí s Chytrou, jestli do toho náhodou není zase také zapojená. Ačkoliv socha Úžasné Vlčice utichla, jejich spojení přetrvalo, a Led byl vděčný. Mohl se jí vyptávat na smečku, která se stala za tak krátkou chvíli jeho domovem.
Zabolelo ho srdce, když si vzpomněl na Omegu, Osamělou.
Potřásl hlavou, a soustředil se na Rubínku, která ho zaraženě sledovala.
Ledovi jí bylo líto. Když se mu dělo něco podobného, také byl zmatený, ale nyní už se vyznal.
Posadil se, ale nevypadala ve své kůži-ve snu byla tedy mnohem drzejší-a tak jí honem ujistil: ,,Já jsem rád za to, co tvá matka udělala. Mám Chladného a ostatní rád, ale Soví jsou moje rodina"
Rubínka jen přikývla, ale v očích se jí objevila obrovská úleva.
Led trochu chápal, jak jí je. Všichni se na ní museli dívat jako na vraha, vidět v ní matku na každém kroku.
Když Soví zjistili, že je syn Chladného, přijali to vcelku dobře, ale nemohl si nevšimnout, jak ho sledují.
Všiml si, že ani jeden z nich nepřekročil hranice, každý seděl na své straně území.
,,Viděla si tu sochu vlčice?" Zeptal se jí, potřeboval zjistit kde začít.
Rubínka zmateně přikývla.
,,Co o ní víš?" Naléhal Led a černá kočička se zamračila. ,,Jen to, že jsme se prý domluvily se třemi vlčími smečkami, které žijí nedaleko, že budou mít svoje Shromáždění o novoluní"
Led zaklel. ,,Tak ti to budu muset vyprávět celé"
A spustil. Vybavoval si každou podrobnost do sebemenšího detailu, cítil, jako by se to stalo včera.

Rubínka ho poslouchala, a nevěřila mu ani slovo.
Proměna ve vlka a naopak? Oživlá socha?
Jenže když zvedla pohled od jeho očí a zahleděla se na stříbrnou hvězdu, zaváhala. Mohla by to být skutečně pravda?
,,Takže tak" dokončil Led a s očekáváním na ní pohlédl.
Rubínka se zhluboka nadechla a váhavě se usmála. ,,Uvědomuješ si, že to všechno je naprostá blbost?"
Led poklesl v ramenou a odfrkl si. ,,Někdo po nás něco chce. Nezažil jsem takové sny poprvé, a zajímalo by mě... Viděla jsi černou lišku?"
Rubínka sebou trhla a opravdu začala panikařit. Jak o ní může vědět?
,,Ano" odpověděla po chvíli a Led se zatvářil vítězoslavně. Pak se zase zachmuřil. ,,Zajímalo by mě, co s tím máme dělat..."
Rubínka toho měla už tak akorát dost. Měla lovit, ne si povídat s tím pošukem.
Zvedla se a vyrazila pryč. ,,Hej! Kam jdeš?" Zavolal Led, ale Rubínka ho ignorovala.

Led naštvaně vyrazil na své území, ani nepozdravil své přátelé co šli kolem, ale potkal Duchařku.
Nikdy jí neměl rád, ale od svého malého dobrodružství s vlky se s ním začala bavit. A tak poznala že se něco děje.
Viděla jeho výraz a zatvářila se tázavě.
Led jen mrskl ocasem že to počká a vlezl do tábora.
Velitelka se ho ostře zeptala: ,,Proč si nic nepřinesl?"
Led byl naštvaný, ale donutil se uklidnit a vrhl po ní významný pohled. ,,Všechno ti to vysvětlím... Musím se spojit s Chytrou"
Hvězdnou záři to moc neuspokojilo, ale na nic dalšího se neptala.
Led si zalezl do doupěte válečníků kde teď nikdo nebyl.
Naučil se s ní spojit aniž by musel usínat, ale potřeboval naprostý klid, narozdíl od Chytré, která se s ním dokázala spojit klidně i za běhu.
Objevil se před ním její postava a kus okolí-byla v lese, který už od nedávna nebyl tak temný. 
Chytrá zvedla tmavě šedou hlavu se stříbrnou hvězdou na čele, a vesele zavrtěla ocasem.
,,Co se děje?" Zeptala se, a Led odhadl, že sbírá bylinky. Vypadala spokojeně, a bylo mu jasné, že do toho zapojená není. Přesto se musel ujistit.
Řekl jí o snu a o Rubínce.
,,Nechce mě poslouchat. Myslí si, že jsme blázen" odfrkl si Led a Chytrá zamyšleně sledovala jeho tvář.
Než stačila něco říct, Led si povzdechl. ,,Proč si Hvězdní zase vybrali mě? Nemůžou mi dát pokoj?"
Chytrá se pobaveně zašklebila. ,,Hvězdný klan pro to musí mít důvod"
Led se zamračil. ,,Zajímalo by mě, o co jde"
,,Podle tvého snu bych dokázala určit, že se to týká té lišky. Musíš se s ní spojit"
Led se zachmuřil. Jasně, všechno bude na něm, a Rubínka nehne ani špičkou ocasu. A proč se jí to vůbec týká, zvládl by to sám.
Zavřel oči. Možná začíná být trochu samolibý, co se týče snů a vyplňování podivných cest Hvězdného klanu.
,,Zkusím něco zjistit" slíbila Chytrá, když si všimla jak unaveně vypadá.
Pak se spojení přerušilo, a Led zívl.
Tíha zodpovědnosti se mu zdála nepředstavitelná.

Rubínka ulovila mizernou jednu myš, byla rozladěna ze setkání s Ledem a vůbec jí nepomohlo, když se jí Šedík začal posmívat, za tak hrozný úlovek.
Prudce se na něj otočila a zařvala: ,,Mohl bys mě nechat na pokoji?! Já nemůžu za to, že moje matka zabila tvou!"
Naštvaně si lehla do doupěte učedníků, a dělala že spí, ale spánku doopravdy obávala.
Jenže šumění řeky a poklidný ruch tábora jí k tomu nepomohl.

Rubínka zasténala, když spatřila Leda.
,,Hele, tohle všechno je pravda, budeš se s tím muset smířit" přivítal jí bílý kocour a Rubínka si odfrkla. Pak se rozhlédla, a zmateně naklonila hlavu na stranu.
,,Kde to jsme?" Zeptala se Leda, a ten se také podíval kolem.
Nacházeli se u nějakého jezera, menšího než Posvátné a mnohem méně hluboké.
Pak spatřila černou lišku, a kolem ní kroužila voda.
Vyměnila si s Ledem pohled. Rubínka nevěřila na to o čem mlel, ale ta liška vypadala hrozně smutně, a ona jí chtěla pomoct.
,,Chtěl jsem se s ní spojit" vysvětloval Led tiše, když šli k ní. Podrážděně se na ní podíval. ,,Nevěděl jsem, že tu budeš taky"
Rubínka se ušklíbla. ,,Já z toho taky nejsem nadšená"
Liška se najednou prudce obrátila k nim a vyjekla.
,,Vidíš nás?" Zeptala se Rubínka a ušklíbla se.
Led jí upozornil: ,,My spíme, ale ona ne takže nás vidí jako... No, průhledně"
Rubínka si odfrkla a sledovala lišku, která na ně nechápavě hleděla, kolem hlavy jí výhružně létali koule vody.
,,Jak se jmenuješ?" Zeptal se Led a liška na něj vystrašeně hleděla.
Rubínka nad ní musela protočit očima.
,,Jsem Asana" řekla po chvíli váhavě, a pak vyhrkla: ,,Co jste zač? Co chcete? Pomůžete mi? Jaktože jste průhlední?"
Rubínka se škodolibě otočila k Ledovi. ,,Tak vysvětluj" pobídla ho. ,,Ty jsi tady expert"
Led přikývl a odpověděl lišce na otázky: ,,Víš, kočky mají klany, něco podobného jako smečky, a já pocházím z jednoho z nich, stejně jako Rubínka. Já jsem Led, mimochodem"
Asana na něj nechápavě hleděla.
,,Průhlední jsme, jelikož jsem se s tebou spojil ve spánku, i když ty jsi vzhůru" říkal a Rubínka zvedla oči v sloup.
,,Co chceme? Spíše, co musíme udělat. Pomoct ti, ačkoliv nevíme s čím" dokončil Led a Asana se zdála být stejně zmatená jako před chvílí.
Rubínka se k ní postavila a řekla: ,,Chápu že nás neznáš, já tebe taky ne, a pomalu neznám jeho" mrskla ocasem k Ledovi. ,,A taky nechápu o co tady jde, a proč mě Hvězdný klan vybral abych ti pomohla, ale musíš nám věřit.
Jemu se to neděje poprvé-"
,,Hvězdný klan?" Vyjekla liška a konečně se zatvářila nadějně.
Led zaujatě střihl ušima.
,,S čím potřebuješ pomoct?" Zeptal se, jenže v tom se začalo spojení vytrácet.
,,Zase se s tebou spojíme!" Zvolal Led, než se úplně přerušilo.

Tadááá!

Další kapitola je na světě, jste šťastní? XD

Co myslíte, uvěří jim to Asana?

Zatím ahuuj XD

Dcera krve[POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat