𝒥𝓊𝓊𝓁𝓉𝒿𝑒
Ik wordt wakker in een vreemde kamer. Na een tijdje verward om me heen gekeken te hebben besef ik weer wat er gebeurd is.
Gisteravond heb ik echt veel te veel gedronken met Matthijs, zelfs Mikky moest me ophalen. Ik schaam me zo erg voor mijn gedrag.
Op het einde van het bed zie ik een oversized shirt van Mikky haar eigen kleding lijn liggen. Ik doe 'm aan en loop naar de woonkamer.
Ik hoor geluiden in de keuken en besluit te kijken of er daar iemand is.
"Goedemorgen sunshine." roept Frenkie vrolijk.
"Au, waarom schreeuw je." zucht ik.
"Oh sorry, ik heb een paracetamol voor je tegen de hoofdpijn." lacht Frenkie en schuift een glas water en een tabletje naar me toe.
"Thanks." mompel ik.
Dan komt Mikky de keuken binnen gekomen.
"Hey Hey, goedemorgen." lacht Mikky en geeft me een knuffel.
"Goedemorgen. Uhm. Mik, ik moet wat vragen. Is er gisteravond wat gebeurd tussen mij en Matthijs?"
𝑀𝒶𝓉𝓉𝒽𝒾𝒿𝓈
Ik ben net wakker geworden van stemmen die door de logeerkamer galmde. Nieuwsgierig loop ik af op de geluiden, vlak voor de keuken stop ik wanneer ik mijn naam hoor en luister aandachtig mee met het gesprek.
"Nee, Matthijs heeft gewoon op de tweede logeerkamer geslapen. Het enige wat er gebeurd is, is dat jullie je kleren uit trokken. Maar verder dan dat is niks gebeurd waarvan ik weet." stelt Mikky, Juultje gerust.
"Ah, oke gelukkig. Thanks." hoor ik Juultje zeggen.
Ik besluit dan maar de keuken in te lopen.
"Hey, daar is de tweede met een kater. We hebben een paracetamol en een glas water in de aanbieding." roept Frenkie.
"Ah waarom schreeuw je zo?" mompel ik, door de harde tonen.
Ik pak de paracetamol en het glas water aan en maak er gelijk gebruik van.
"Uh, jongens. Misschien moeten jullie dit even lezen." zegt Mikky ernstig en geeft haar telefoon aan Juultje. Over haar schouders kijk ik mee en lees ik een artikel over mij en Juultje. Ze hebben ons gisteravond gespot in het café.
Telegraaf, 20 december 2019
Matthijs gespot met oude liefde
Gisteravond is Matthijs de Ligt gespot met zijn oude liefde. De jonge voetballer die mogelijk een transfer naar Juventus gaat maken was te zien met Juultje van Dijk.
Het is bekend dat Juultje een relatie heeft met Donny van de Beek die onlangs de overstap heeft gemaakt naar Madrid. Is het weer uit met van de Beek en kiest ze toch voor de jackpot van Matthijs die naar Juventus zou gaan met een salaris verluid van maar liefst 14 miljoen per jaar.
"Oke stop." zegt Juultje en geeft de telefoon terug aan Mikky. "Ik hoef dit echt niet te lezen."
"Er is gisteravond niks gebeurd tussen mij en Matthijs, we hebben gewoon gepraat. Meer niet." zucht Juultje zonder mij deze ochtend nog een blik te gunnen.
Stiekem had ik gehoopt dat de relatie met Donny toch slecht zou gaan en dat ze voor mij zou kiezen. Maar met deze woorden weet ik het niet meer zeker. Toch zal ik me best blijven doen om Juultje voor me terug te winnen.
JE LEEST
Chase A New Life// ajax
Fiksi PenggemarVervolg van Hide away. Juultje volgt Donny zijn droomclub in een nieuwe stad. Hoe zal haar nieuwe leven haar bevallen? NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het...