|16|

2.5K 168 35
                                    

Özgü: bana sormuştun ya,

Özgü: hazır mı beni kalbin içeri almaya diye.

Özgü: değil

Özgü: bana çok kızıyor olabilirsin.

Özgü: Akının dediklerini düşündüm, sizin tarafınızdan bakılınca siz de haklısınız.

Özgü: ama beni de anla, gerçekten zor zamanlar geçirdim

Özgü: bunları sonra konuşuruz zaten de,

Özgü: benim sana söyleyeceğim şey sana bir şans verdiğim.

Özgü: nasıl anlatsam bilemiyorum

Mehmet: arayabilir miyim?

Özgü: ne?

Mehmet: müsait misin, arayabilir miyim?

Özgü: müsaitim

(kalın- Mehmet, italik- Özgü)

Selam, yazmakla uğraşmanı istemedim. Konuşsak daha iyi olacak sanki. Hem eski günlerdeki gibi? Arardım seni saat kaç olursa olsun, sen de hiçbir şey demezdin. Durur saatlerce konuşurduk.

Uyurken arardın, ama yine de bir şey demezdim. Bilirdim çünkü canın sıkkınken aradığını.

Özgü, seni seviyorum. Kendini kandırılmış gibi hissetmeni anlıyorum ama sen bana arkadaşça geldiğinde hep sana aşık tarafımı kör etmeye çalıştım. Başardığım da oldu başaramadığım da. Ama seni kandırmak hiç istemedim. Söyleyecektim. Sonra o Doruğa aşık olduğunu öğrendim. Senin kalbin başka birisi için atarken senin kafanı bulandıramazdım anlıyorsun değil mi? Ben de uzaklaştım. Kendimden, senden.

Kendimi kandırılmış hissediyorum ve bu hissin önüne geçemiyorum. Mehmet sana çok değer veriyorum bunu biliyorsun. Ama verdiğim değer, arkadaşça. Yine de Akın'ı Özgür'ü ve seni affettim. Eskiye bakarak yaşamak istemiyorum, eskide pek güzel şeyler yok çünkü.

Bu konuşmanın ana teması, seni seviyorum ama arkadaşça mıydı yani? Verdiğin şansta arkadaşça yanında durmam mı?

Bak, bilmiyorum. Tek istediğim kırmamak ve kırılmamak.

Anladım, peki okulda görüşürüz o zaman.

Akın bana hala sinirli mi?

Bunu onunla konuşsan daha iyi olur, Sineme selam söyle.
-

mehmetgokturk: unlovely

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mehmetgokturk: unlovely

ozguruzun ve 1028 kişi beğendi.

Gönderi yorumlara kapatıldı.

-
özgü, kuzum seni hem haklı bulup hem de çok haksız bulmam?

özgüye çok kızıyorsunuz, gördüğünüz kadarıyla haklısınız da fakat 1 yılda neler yaşadı bilmiyorsunuz

o 1 yılda mehmet, akın, özgür yanlarında yoktu.

bölümü nasıl buldunuz?

sizi seviyorum♡

ŞANS|TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin