Blixtrar och dunder

62 8 10
                                    

Utanför mitt fönster kommer det starka ljusa sken som lyser upp hela himlen som skapar ett vrål av att allt har blivit för mycket och det måste ut. Inte riktigt, men ni fattar. 

Även om jag inte har skrivit det någonstans eller så, så har jag inte haft Wifi på en vecka-ish. Men nu är det tillbaka vilket gör det väldigt lättare att uppdatera (duh). Men nu istället går Tor med sin Mjölner och är buttra vilket gör att jag inte vill ladda mitt liv vilket gör det mycket svårt att vilja leva (hyperbol.se) Min mobil är på 5%, plattan är 12%, datorn har halvt men batteriet är dåligt så det tar inte lång stund innan den säger godnatt heller och min gamla mobil är redan död. Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys. Jaja, det är inte hela världen. Har ju mitt skissblock. 

"Oj så synd det är om dig nu då, buhu. Fkn dö." Yee, känner så nu faktiskt. Kräks i min mun av mig själv. 

I alla fall, tänkte höra med er vart ni får er inspiration ifrån när det kommer till ert skrivande? Själv är mitt väldigt begränsat, ännu mer begränsat när jag tar medicin då det dödar det jag är bra på att skriva, deprimerade dåliga texter. Har liksom ingenting nu vilket är frustrerande, kan få ibland när jag gör något som får mig att tänka men också när jag söker på nya saker som jag inte har hört om förut. Exempel, för några veckor sedan hittade jag ett band som hade en intressant logo och jag ville tro att det var någon slags text. Men saken var att det inte stod någonstans vilket gjorde starten att hitta vad det var väldigt svår. Däremot var det inte omöjligt och efter lite grävande så kom jag till att det var Ogham. Gick in på Wikipedia och fann ord som gjorde att jag började finna ord som blev något halvklart. Men det är så gott som allt. Så ye, vad är det som inspirerar er helt enkelt? 

Det var väl det för nu antar jag.

På återseende. 

Koffein och mörkerWhere stories live. Discover now