Vart har jag själv tagit vägen?
Denna gången kan jag inte riktigt skylla på skolan för jag går legit den mest chill programmet som någonsin finns. Jag hör vad mina vänner går igenom med tenta efter tenta och massuppgifter på saker som inte existerar, medan jag har två timmars föreläsningar MAX tre gånger i veckan. Så himla sjukt att vissa program verkligen slår sina elever i ansiktet första terminen innan det lugnar ned sig. Fruktansvärt om du frågar mig.
Jag vill helst inte nämna något som har hänt (cliffhanger, i know). Men vad jag kan säga är att det handlar om min familj. Något jag också kan säga är att allt har gått bra, men det går inte att undgå det faktum att allt kan verkligen hända alla läskigt nog.
Annars så vet jag inte, det känns bara som att ingen är här längre så det känns nästan ingen idé att lägga upp någonting. Ghostar vi alla eller är vi här? Jag har ghostat för att vara helt ärlig, varit i hörnen, överallt och ingenstans. Vart har ni varit? Vad har ni haft för er?
Jag har pluggat, spelat, ritat och faktiskt skrivit(!!). Mestadels för hand faktiskt, tycker det minimerar pressen som jag får när jag skriver på datorn. Försöker lära mig att allt som skrivs på datorn inte behöver formuleras på "a-nivå" (vad det betyder egentligen).
Jag har börjat twittra också! Vet inte om ni har märkt det men jag är inte på instagram längre, har så svårt att uppdatera så tanken är att jag ska uppdatera dagligen på twitter. Så följ mig där om ni vill! Heter nimivens där! Uppdaterar på engelska för stunden, vet inte om jag ska göra den "helsvensk", bara så svårt att hitta följare som är intresserade av min typ av content.
Det var det jag hade för stunden, imorgon blir det att panikskriva klart min rapport.
På återseende,
Nim
YOU ARE READING
Koffein och mörker
RandomEtt år på Wattpad, ett år med "Livet som Nim" är det nu dags för en ny TANKAR OCH SÅDANT BOK. Så ta med något som innehåller koffein och dyk ned i mörkret tillsammans med mig!