Jag är här, men inte här

21 6 2
                                    

Tjena tjena som någon på Tiktok alltid säger i början i hans videos. Hur är det? Vad händer? Vad fötter? Typiskt pappa skämt till er alla, god jul.
Ja, apropå det DET ÄR DECEMBER. Helt sjukt är bara förnamnet. Snart 2020? Alltså förstå 2020, GALET.
Ser väldigt fram emot det i alla fall då det kommer vara ett händelserikt år om allt går som tänkt. Flytta hemifrån, börja plugga igen och kanske äntligen kan lägga den tiden jag vill på skrivningen. Vem vet?

I alla fall, hej. Jag är på Wattpad ganska ofta under en dag bara att jag inte skriver något just nu. Vad jag håller på med är att skriva och planera en one-shot DnD (Dungeons and Dragons) äventyr och det ska bli så himla kul! Har aldrig varit DM förut så är ganska nervös, men jag tror det ska gå bra. Alla hundratals timmar jag har sett Critical Role och Matt Mercer vara DM tror jag nog att jag kan lösa alla situationer på något sätt.

Det är väl det som händer just nu. Planerar dagarna över nyår för att bästa Hemming kommer och hälsar på!!! IIIIIIHHHHH

Om ni behöver hjälp med något så vet ni vart ni har mig, bara ett meddelande bort så kan jag fixa er uppgift eller vad som. Eller om ni vill ha råd av en gamling.

Ta hand om er,
På återseende.

Koffein och mörkerOnde histórias criam vida. Descubra agora