𓇚ꕥInstagram Sayfamız: Mehsa Hikayeleri
𓇚ꕥ Kişisel Instagram Sayfam: _mehsaa_
𓇚ꕥ Tiktok: mehsahikayeleri
𓇚ꕥTakip edebilirsiniz. Özellikle duyurular ve alıntılarımız için çiçeklerim.🌺
𓇚ꕥ𓇚
Derdime vâkıf değil cânân beni handân bilir Hakkı vardır şâd olanlar herkesi şâdân bilir Söylesem te'siri yok sussam gönül râzı değil Çektiğim âlâmı bir ben bir de Allah'ım bilir.
"Sevgili derdimi bilmez, beni güler sanır.
Hakkı vardır, mutlu olan, herkesi sevinçli sanır.
Söylesem etki etmez, sussam gönlüm razı değil.
Çektiğim elemleri bir ben bir Allah'ım bilir."-Fuzuli
𓇚ꕥ𓇚
"Evermek ne Asaf?" diye soran Yeşim'i görmezden geldi Asaf. Beklenti içinde Dildar'a bakarken Dildar'ın şoka girmiş halini tahmin ettiğinden gülümsemeye devam etti.
Dildar önce Asaf'a sonra biri duydu mu diye etrafına baktı ama kapı açıldığı için meraklı birkaç misafirin bakışı haricinde kimse onlara dikkat etmiyordu.
"Ne talimatı Asaf?" dedi kısık sesle. Telaşlanmıştı ama telaşlanmaktan daha çok endişe taşıyordu. Bu onun için güzel bir haber değildi. "Nerden çıktı evermek falan? Ne oluyoruz?"
Daha geçen hafta katil olup gelen ablasının evlendirilmesinden bahsediyordu. Üstelik Yadê onu özellikle yollamıştı.
Arjin büyük oynuyordu.
Bu yolda ise gerekli olan kim varsa kullanıyordu. Asaf'ta Arjin'in önemli bir taşıydı.
"İçeri girmeme izin verirsen anlatırım." dedi Asaf bu çıkışa rağmen sakinliğini korumaya devam ederek. "Ayrıca dedim ya elçiyim ben. Bu yüzden lütfen kızma bana."
Dildar'ın gözlerinin içine kırmaktan korkarak bakıyordu ama karşısına bıraktığı hissiyatta bir o kadar da kendisinin de kırılabileceğiydi.
Dildar bunu fark etti ama bir şey yapamadı çünkü onun da büyük korkuları vardı. Üstelik yıllardır yanına erkek sinek bile yaklaştırmıyorken birden Asaf'ı odasına alabilir miydi, emin değildi.
Ondan korktuğundan değildi. Yani tam olarak korkmuyordu.
Onun korktuğu erkeklerdi.
Yine de Asaf'ı bunun için kendinden uzaklaştırmamıştı. Genel olarak Saruhanlara duyduğu nefretten dolayı yapmıştı bunu. Onun hiçbir suçu günahı olmasa da bazen bazı şeyleri genellemeden duramıyordu insan zihni.
Dildar'da tam olarak böyle yapmıştı. Onlardan nefret etmişti ama sonra bu nefret gittikçe azalmış geriye sadece koruması gereken bir garda dönüşmüştü.
Şimdide o gardı düşürüp düşürmemesi konusunda kararsızdı. Bir odanın içerisine bir de Asaf'a baktı.
Düşündüğü bariz bir şekilde ortadaydı.
Yine de Asaf bu durumun üstüne düşünmüş olacak ki, "Yeşim'i bu yüzden getirdim!" dedi küçük kızı öne sürerek. "Biz konuşurken odanda durabilir."
Yeşim hala kulakları kapatıldığı için memnuniyetsiz bir şekilde Asaf'ın kucağında duruyordu.
"İstediğimi vermeseydin giderdim, Asaf!" Küçük dudaklarını aşağı doğru sarkıtmış her an ağlayacakmış gibi duruyordu. "Duymama izin vermedin, şimdide soru soruyorum cevap vermiyorsun." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRUZE
Romansa𓇚𓇚𓇚 "Kaçma!" dedi Ezra yakarır gibi. " Bir kere de beni yakma, iki gözüm." Firuze kolunu kurtarmaya çalıştı. İzin vermedi Ezra. "Gitmem lazım." dedi Firuze titreyen bir sesle. Oysa sert çıkarmaya çalışmıştı sesini ama artık olmuyordu. Yıkılmıştı...