𓇚ꕥInstagram Sayfamız: Mehsa Hikayeleri
𓇚ꕥ Kişisel Instagram Sayfam: _mehsaa_
𓇚ꕥ Tiktok: mehsahikayeleri
𓇚ꕥTakip edebilirsiniz. Özellikle duyurular ve alıntılarımız için çiçeklerim.🌺
𓇚ꕥ𓇚
"Yârin dudağından getirilmiş,
Bir katre alevdir bu karanfil!Gönlüm ona pervane kesildi!"
"Sevgilinin dudağından getirilmiş bir damla alevdir bu karanfil!
Gönlüm ona, bir ateşin etrafındaki pervane gibiydi."
-Ahmet Haşim
𓇚ꕥ𓇚
Sahra kolay kolay hislerine kapılan bir kadın değildi fakat bugün acayip derecede mutsuz ve huzursuzdu.
Bir şey, kaşıntı gibi bir his sürekli ensesinde dolanıyor ve sürekli ardına bakma ihtiyacı hissediyordu. Bu sabahleyin başlamıştı fakat artık gittikçe artan bir yoğunluğa ulaşmıştı ve onu bunaltıyordu.
Üstelik bu Mardin sıcağından ayrı bir bunaltıcıydı.
İzmir ve İstanbul sıcağına alışkındı ama bu kuru sıcak sanki onu çöl toprağı gibi kurutuyordu. Adının hakkını veriyormuş gibi hissederken ara koridorda ilerlemeye devam etti.
Buraya bir yanlışla yönlendirilmişti aslında.
Dildar'ın odasına ulaştığında Hasibe, Dildar'ın odasından çıktığını ve konağın üst katındaki genel banyoya gittiğini çünkü orada tokasını unuttuğunu söylemişti.
Hasibe, Arjin'in yakın koruması olduğu için hiç şüphe duymamıştı Sahra ama şimdi o şüpheyi en derinlerinde hissediyordu.
Boş olacağını tahmin ettiği koridorlar oldukça yoğundu ve insanların konuşmalarının uğultusu buraya kadar geliyordu. Dildar böyle ortamlardan uzak durmaya özellikle dikkat ediyordu.
Onun kısa bir zamanda olsa tanıdığı Dildar ise böyle dar alanlara rahatça giremezmiş gibi bir izlenim vermişti Sahra'ya.
Sahra da bunu bilerek tarif edilen banyoya doğru ilerledi ama bahsedilen lavabonun kapısında Mardin'in geleneksel kıyafetini giymiş iki kadını görünce duraksadı.
Daha doğrusu önünde toplam dört kadın sırada bekliyordu ama o iki kadın özellikle dikkatini çekti.
Geçen gün kınada Firuze'nin tarif ettiği Sultan'ın gelinleriydi bunlar. Dildar eğer oradaysa kıza eziyet etme ihtimallerini düşünerek kaşları çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRUZE
Romansa𓇚𓇚𓇚 "Kaçma!" dedi Ezra yakarır gibi. " Bir kere de beni yakma, iki gözüm." Firuze kolunu kurtarmaya çalıştı. İzin vermedi Ezra. "Gitmem lazım." dedi Firuze titreyen bir sesle. Oysa sert çıkarmaya çalışmıştı sesini ama artık olmuyordu. Yıkılmıştı...