4 𝒥𝓊𝓃ℊ𝓀ℴℴ𝓀

383 35 0
                                    

,, Hiánya elkeserít, elviselhetetlennek érzem, mert úgy tűnik számomra, a boldogságom egyedül tőle függ, és ha őt elveszítem, mindenem odavész.
Az ilyen szerelem legtöbbször tehetetlen és fájdalmas."

𝘼𝙣𝙞𝙨𝙨𝙖 𝘾𝙖𝙨𝙩𝙚𝙡

Idegesen toporog a nagy teremben, ahol a fotózásnak már majdnem egy egész órája el kellett volna kezdődnie. A mai alanya, nem más mint Mr. Kim és kezdi azt hinni, hogy az utolsó is. Ha ennyit késik, muszáj lesz panaszt tennie a főnőkségen, hogy aztán más pesztrálja a kis modelljüket. Csakhogy, ez számára egy hatalmas lehetőség, hisz ha beadja a jelentkezését bármely ügynökséghez a jövőben ott áll majd a papírján a mai nap későjének neve és a saját gyakorlati ideje.
- Végre, hogy megjöttél! Mit képzelsz? Hogy csak úgy felborítod mindenki napi rendjét a dolgaid miatt? Kérj tőlük bocsánatot amint belépsz! - szűrődik be Geonu hangja a résnyire nyitva hagyott ajtón, majd egy halk mormogást hall meg válaszadásul a mérges főnök kérdésére.

Az ajtón belépve meglátja Geonu-t és a mögötte lehajtott fejjel közlekedő TaeHyung-ot. Haja a szokásosnál is rendezettlenebb és ruhái se a frissen vasalásról tanúskodnak. Amint felemeli fejét, mindenkiben meghűl a vér a teremben. Szemei vörösen világítanak fehér arcán, ajkai véresre harapdálva.
- Elnézést kérek a rengeteg késésért és, hogy mindenkinek felborítottam a napi rendjét. Természetesen kifizetem mindenkinek ezt az időt. - hajol meg a lehető legmélyebben előttük. Hangja rekedt és halk, bár mélységéből nem engedett. Szavai ridegen csengenek a néma helységben, de Jeongguk ki tudja venni, hogy valami bizony nem oké.
- Rendben, akkor kérem a stylistok menjenek és sminkeljék ki, ruházzák fel a kikészített darabokkal. Munkára! - mondja Geonu, mire mindenki csak bólint egyet majd neki is lát aznapi feladatának. Ő még mindig lesokkolódva figyeli Korea büszkeségét, ahogy fancsali pofával hagyja a körülötte legyeskedő emberek intézkedéseit.

Szemét nem tudja levenni róla, csupán a gondolataiba merülve figyeli. Vajon, mi történhetett vele? Valaki bántotta? Vagy magát bántotta?

Fejét alaposan megrázva hagyja, hogy hosszú fekete tincsei szeme elé lógjanak. Azt sem tudja, hogy miért érdekli ez őt. TaeHyung csak egy modell ő pedig csak egy fotós . Ők csupán együtt dolgoznak, hogy le tudja a gyakorlati idejét. Három hónap múlva pedig bye-t intenek egymásnak és élik tovább sanyarú életüket. Egyszerű.
Csakhogy az a rohadt lelkiismerete nem hagyja nyugodni. Beszélnie kéne vele? Talán a fotózás után...

- Készen van. - mondja az egyik nő, mire odafordulva figyeli meg immáron normális valóját.
- Rendben. Akkor kezdhetjük az 1-es díszlettel.

               
x fotózás után x

- Hé, TaeHyung! - megy oda a szőkéhez. Pakolászása közben rátekint majd bólint egyet. Mi a fene történhetett vele?
- Én csak... Én csak látom rajtad, hogy valami nincs rendben. Csak megszerettem volna mondani, hogyha kell valaki akinek ezt elmondhatod... Tudod én meghallgatlak... - motyogja a másik cuccait figyelve.

A szőke bőröndjét lecsapva néz fel rá. Összerezzen a hangra, amit következő lépése csak mégjobban tetéz. Közelebb jön hozzá annyira, hogy egy papírlapot sem tudnának közéjük tenni, majd megszólal.
- Idefigyelj, Jeongguk. Be vallom, hogy az életem nem fenekestül tejfel, de az biztos, hogyha bármi gondom is van - bök mellkasára - azt sem neked, sem senki másnak nem fogom el mondani.

Ezzel a színpadias mondatával megfogja cókmókját, majd elindulva az ajtó felé hagyja ott a megszeppent fotóst .

~dark0997💜

𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐞𝐭 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 |✅Where stories live. Discover now