2 𝒥𝓊𝓃ℊ𝓀ℴℴ𝓀

561 39 2
                                    

,, Én sötét szerelemnek hívom. Ezt mondják azokra, akik szerelmesek, de nem teljesülhet be. "

𝙑𝙚́𝙜𝙩𝙚𝙡𝙚𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙡𝙚𝙢 (𝙨𝙤𝙧𝙤𝙯𝙖𝙩) 𝙘. 𝙛𝙞𝙡𝙢

- Újfiú! Hoznál nekem egy kávét? De ne legyen benne cukor, csak egy kevés tej! - kiabál ki az egyik ügyfele, csukott ajtón keresztül. Száját elhúzza a megszólításra, de mivel kötelessége kiszolgálni kedves" munkatársait", saját pénztárcáját elvéve indul ki a városi forgalomba.

Egész kellemes most az idő a múltkori esőzésekhez képest, állapítja meg magában. Most is csak fekete bőrkabátja és alatta lévő világos pólója takarja testét. Viszont, a hideg szél befúj nadrágja gyárilag kilyukasztott részein, ami miatt libabőrös végtagokkal érkezik meg a kávézóba.

- Jónapot, egy kávét szeretnék cukor nélkül kevés tejjel. - lép oda a pulthoz, ahol egy fiatal lány áll kérését lesve.
- Csak nem Seokjinnek viszed? - kérdezi, de közben már neki is állt a rendelés elkészítésének. Furán vizslatja a lányt, ugyanis nem hinné, hogy gondolatolvasó lenne.
- De, de honnan tudod?
- Rajtad maradt a kártya, Jeon Jeongguk. - küld felé egy jelentőségteljes pillantást. Kínosan mosolyogva néz le mellkasára, ahol valóban ott virít neve és a cég emblémája.
- Uhh, tényleg. De Seokjin...
- A régi fotóssal is ezt játszotta, mivel borzalmasan lusta egy ember. - forgatta meg sötét szemeit, amiből egyszerűen le tudta szűrni, hogy nem csak csodálója, hanem utálója is akadt a modellnek.
- 400 won lesz. - teszi le elé a kívánt italt, majd fizetés után gyors léptekkel hagyja ott a kis boltot.

Visszafele már tényleg nem nagyon bámészkodik, mert negyed háromra jön a másik modell, utána pedig a következő így kis kiruccanását hamar le is zárja.
- Azt hittem már soha nem érsz vissza. - kapja ki kezéből a forró nedűt Seokjin, majd kabátja zsebébe dugva egy 500 won értékű papírt arrébb ballag, hogy nyugodtan el tudja fogyasztani italát.

Kíváncsiságból odalépve a kameraállványhoz, kattintgatva a gépen tárulnak szemei elé a ma legyártott fotók.
Van Seokjinről, Hoseokról meg két másik fiúról is, de aki igazán megragadja a figyelmét az az, akivel ma délelőtt találkozott és olyan álszentül beszélt hozzá.

Kim Tae Hyung.

Már a neve is elővarázsolja az adott illető lelki szemei előtt a gyönyörű külsőt. Kecses lépteit, hosszú lábait, feminin arcát. Nőies külseje, férfias bensőt takar. Hangja akár csak a legfinomabban csiszolt égkő, mely mély orgánummal csendül minden kiejtett szóval.
Távolságtartó, hűvös személyisége csak mégjobban felkorbácsolják csodálói vágyait. Lehet az nő vagy férfi, ámulatba esik már az első pillantás után, látva Őt.

Neki pedig lesz szerencséje vele dolgozni. Őt fotózni több órán keresztül, amíg meg nem lesz a kívánt mennyisége a róla készült képeknek.

~dark0997 💜

𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐞𝐭 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 |✅Onde histórias criam vida. Descubra agora