,, Egy nyílvessző a szívemben. Ha kihúzom onnan, abba belehalok. Így csak haldoklom. Az életem össze van vele kötve."
𝙑𝙚́𝙜𝙩𝙚𝙡𝙚𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙡𝙚𝙢 (𝙨𝙤𝙧𝙤𝙯𝙖𝙩) 𝙘. 𝙛𝙞𝙡𝙢
Mindketten meglepődve bámulják egymást. Csakhogy míg
Jeongguk érdeklődően vizslatja a másik valóját, addig ő értetlenül de egyre dühösebb tekintettel fürkészi.
- Te mégis mit keresel itt? - teszi fel hamarabb kérdését a fekete hajú. TaeHyung gúnyosan méregetve próbál beljebb jönni a lakásba.
- Ezt én is kérdezhetném. - áll meg vele szemben a szőke, alig egy lépésnyire. Egymással szemezve próbálják meg kitalálni egymás gondolatait, de mind hiába. Túl jó ebben is.Egyszercsak óvatos lépteket hall meg maga mögül, mire azon nyomban megfordul, úgy hogy mindkettejüket szemmel tarthassa.
- Tae? - dörzsöli meg aranyosan szemeit. Hitetlenül mered az ajtóban állóra,aki különös tekintettel figyeli a kis törpét.
- Gyere be! Kint hideg van! - húzza be karjánál fogva, miután TaeHyung választ nem adva tekintett le a földre.Így történt meg az, hogy hajnali 5-kor a lakótársával és a modellel akit jelenleg ő fotóz és a lábkörme is többet ér az életénél, itt ülnek egy lakás nappalijában 3 csésze teával.
- És meddig maradsz? - szólalt meg a szőke hajú ridegen. Tekintetét egész végig nem vette le róla, ami eléggé frusztráló volt. Fogalma sincs mi játszódhat le a másik szép buksijában de az már biztos, hogy nem látja ott szívesen.
- Hát...
- Köszönöm, nagyon szépek a virágok! - tér vissza Jimin egy nagy vázával kezében. Boldogan szagolgatja az édes aromát, melyet a másik szerelmes tekintettel vizslat. Aha...
- Nincs mit. - legyintett egyet nemtörődöm szerűen TaeHyung, majd lehajtotta piros pozsgás arcát. Jimin csak aranyosan mosolyogva bólint, majd végre helyet foglal a kanapén kezébe véve a még meleg italt.
- Öhh... Esetleg zavarok? - mutogat kettejükre. TaeHyung zavartan veszi el szemét Jiminről, majd rá tekintve egy pillanat alatt keményedik is meg tekintete .
- Azt sem tudom, mit keresel itt. Szóval enyhén szólva, igen.
- Azért vagyok itt, mert albérletet kerestem. Emellett pedig Jimin szimpatikus volt nekem, így kaptam is a lehetőségen.
- Hogy milyen? - tikkelt egyet a bal szeme. Csak nem valami rosszat mondtam?
- Szimpatikus, kedves. Ne mondd, hogy te még nem vetted észre! - karolja át kihívóan a mellette ülőt, mire modelle arca megrándul.
- Erre semmi szükség, Kook... - motyogja Min, majd kezét lefejti válláról.
- Kook?! - csap egyet idegesen a fotel karfájára a szőke, mire Jimin összerezzen.
- Igen, így hívnak. Kook. - teszi az ártatlant. Valamiért jó az idegein játszania.
- Te kurvára Jeongguk vagy, nem pedig "Kook"! - rajzol ujjaival idézőjeleket.
- Na jó, most azonnal befejezni! - emeli meg hangját már Jimin is, mire mindketten elhallgatnak. Jeongguk csupán fölényes vigyorral nyugtázza TaeHyung összezavarodottságát. Látni lehet rajta, hogy szívesen döngölné a földbe, de Jimin intő szavai betaláltak nála.Csak nem megtaláltam a gyengepontod, Mr. Kim?
~dark0997 💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐞𝐭 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 |✅
FanficAz élet választások tárháza. Választásaink már születésünkkor meghatározzák jövőnket. Könnyűnek hangzik? Nem hinném. Mi történik akkor, ha valaki a Te választásod miatt megy tönkre? Egy modell, egy fényképész és egy különleges fiú. 3 eltérő szem...