,, Szeretet, elfogadás és feltétel nélküli szerelem. Mind akarjuk, mind keressük. De ha megtaláljuk, az már félelmetes. Mert ahogy megtaláltuk, nagyon könnyen el is tűnhet. És aztán ottmaradunk a hidegben, egyedül."
𝙂𝙧𝙖𝙘𝙚 𝙠𝙡𝙞𝙣𝙞𝙠𝙖 𝙘. 𝙛𝙞𝙡𝙢
- Hogy hogy ilyenkor jöttél? - zárta be a szoba ajtaját. Egy darabig nem fordult meg, de amikor TaeHyung megköszörülte a torkát háta a falapnak nyomódott.
- Beszélnünk kell.. ene.. - javítja ki magát , hogy ne tünjön erőszakosnak. A tenyerei izzadnak, ahogy érdeklődő tekintetét rá vezeti. Pontosan tudja miről akar most beszélni. Épp ezért fél, hogy mit fog egyáltalán tenni, ha neki kezd.
- Tae.. Mi lenne, ha inkább elfelejtenénk és..
- Ezt nem lehet elfelejteni, Jimin! - fogja kezei közé fejét . Mégis hogy lehetne elfelejteni azt, hogy szerelmes vagy? Ez a legnagyobb butaság amit hallott. De sokkal egyszerűbb lenne vele az élet, ha ki lehetne törölni, iktatni.
- Jó és mégis mint vársz tőlem, Tae? - tárja ki karjait. - hogy majd azonnal viszonzom az érzéseid és boldogan élünk tovább? Mert akkor hatalmas tévedésben vagy, sajnálom.Egy jó darabig némán hallgatják a csendet megtörő neszeket. Lélegzetvételeiket és a halk szipogást. Azt hiszi jobb lett volna, ha meg sem szólal. Sem most, sem akkor.
- És akkor velem mi lesz? - támaszkodik meg kézfejein, azokat a puha ágyneműbe mélyesztve. - Mi lesz az érzéseimmel? Lehet, hogy neked ez könnyű, de nekem nem...
- Könnyű? - lép hozzá közelebb a barna hajú - Könnyű?! - ismétli meg szavait , sokkal erőteljesebben, kétszer annyi keserűséggel hangjában. - Mégis hogy lehetne ez könnyű? Mit tennél, ha egyszer csak a legjobb barátod, akinek rengeteg mindent köszönhetsz, aki a legfontosabb neked, benyőgi hogy szerelmes beléd? Ha? Mit tennél, TaeHyung?!Fáj. Fáj neki , hogy a fejéhez vágja azt, ami nem is az ő hibája. Nem tehet arról, amit érez! Ha irányítani lehetne érzéseit most nem itt lenne, hanem nyugodtan aludna az ágyában.
- Nemtudom, Jimin. Nemtudom. - könnyei
akár csak a vízesés kezdenek el hullani lélektükreiből. Már nem bírta tovább vissza tartani. Annyira fájt már a szíve , hogy muszáj volt kiengednie valamilyen formában.
Érzi ahogy Jimin próbál hozzá közelebb lépni, de józan esze arra inti, tartsa távol tőle magát. Bár, igazat ad neki. Csak mégis rosszul esik, hogy ilyen vele. Látja milyen sebezhető és még bele is tapos.Kintről kopogás hangja üti meg füleiket. Jimin arrébb áll, hogy kinyithassa az ajtót. Nagy meglepetésként éri, hogy ismét Jeongguk van a túloldalon. Könnyes szemeit megforgatva tápászkodik fel helyéről, majd indult volna ki a fekete hajú mellett, amikor az megállította karjánál fogva.
- Azt ugye tudod, hogy ma is van fotózás? - néz bele mélyen szemeibe. Undorodva húzza ki kezéből övéit. Egy ilyen görcs hozzám se érjen.
- Ma nem lesz semmilyen fotózás. Sőt, holnap sem lesz és azután sem lesz. Kérvényezni fogom, hogy kérek egy új fotóst, mert a mostani turkál a magánéletemben.Még csak most kezdődik a játszma, Jeon.
~dark0997 💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐞𝐭 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 |✅
FanficAz élet választások tárháza. Választásaink már születésünkkor meghatározzák jövőnket. Könnyűnek hangzik? Nem hinném. Mi történik akkor, ha valaki a Te választásod miatt megy tönkre? Egy modell, egy fényképész és egy különleges fiú. 3 eltérő szem...