•1•

2.9K 169 271
                                    

Selamlar~

Yazımın çoğu Babuş Mira'ya, yazımın küççük kısımları ve düzenleme ise Babuş Lucy'e aittir. ^^

Babuş Squad sizlere iyi okumalar diler...

🎶 Gnash - I Hate You I Love You 🎶 (Kitabın şarkısıdır.)

~~

"I hate you, i love you,
I hate that i love you."

"You want her, you need her
And i'll never be her."

°°°

Elindeki kahveler elini yakarken, hızlı hızlı yürüyordu, Kirishima Eijirou. Mina, her gün bu saatlerde uyanırdı, başka bir rutin olarak da Kirishima ona her gün kahve götürürdü. Bol şekerli, sütlü, pembe saçlı kızın en sevdiği.

Elleri dolu olduğu için kapıyı, tek ayağını kaldırıp çaldı. Yeni uyandığı her halinden belli olan kız, kapıyı açar açmaz çekilip koltuğa yatmış ve kızılın gülümsemesini sağlamıştı. Tekrar ayağı ile kapıyı kapatıp kıza kahvesini uzattı. Mina, kokuyu alır almaz anında gözlerini açmış, kahveyi kapmıştı. "Kiri, seni seviyorum." Acaba kız, bu cümlenin Kirishima'nın kalbinin hızlanmasını sağladığını bilseydi, yine de bu cümleyi kurar mıydı, bilinmez. Yine de en yakın arkadaşının ondan hoşlandığını bilemezdi.

Kirishima, kızın dediği şeye küçük bir tebessüm etti. Kalbi hızlanmıştı. Hafifçe yutkunup bakışlarını zemine odakladı.

"Midoriya çağırdı bugün. Gidelim mi?"

Mina'nın sesini duyunca bakışlarını yerden kaldırıp ona baktı. Kız yüzünde huzurlu bir gülümsemeyle, Kirishima'nın getirdiği kahveyi içiyordu. Onun bu görüntüsü, Kirishima'nın daha da gülümsemesine neden oldu.

"Sen istersen gideriz tabii."

Mina, ağır ağır içtiği kahvesini hızlıca bitirdi, Kirishima'nın bu cümlesiyle.

"E o zaman sen çık da, üstümü giyineyim."deyip güldüğünde, Kirishima başını sallayıp kahve fincanını alarak odadan çıktı.

~~

"Bu Bakugou Katsuki. Midoriya'nın arkadaşı. Biz de geçen tanışmıştık."diyerek sarı saçlı oğlanı gösteren Mina, daha sonra da Kirishima'yı göstererek cümlesine devam etti. "Bu da Kirishima Eijirou. Benim çocukluktan beri en yakın arkadaşım."dedikten sonra Kirishima'nın koluna girdi kız.

Mina'nın, kendisini tanıtırken kurduğu cümle, Kirishima'nın beyninde yankı yaparken, dudaklarını buruk bir tebessüm kaplamıştı. Çocukluktan beri en yakın arkadaşlardı... Bu, Kirishima'nın canını yaksa da, alışmıştı artık, alışmak zorundaydı.

Hep beraber boş bir masaya oturduklarında, garson ne istediklerini sordu. Herkes soğuk içecek söylemişti, bir kişi hariç. Sarı saçlı çocuk, sütsüz ve şekersiz, sade kahve istemişti. Kirishima'nın tuhafına gitmişti bu. Mina'dan o kadar çok alışmıştı ki sütlü ve şekerli kahveye, Bakugou'nun isteği değişik gelmişti.

Onu kendine getiren şey, hoşlandığı kızın sesi olmuştu. "Biliyor musun, onların bir müzik grubu var!" Mina, heyecanlı bir şekilde müzik grubundan bahsederken, Kirishima onu dinlemek yerine sadece yüzüne bakıp gülümsüyordu. Açıkçası, bu müzik grubu işi pek umurundan değildi. Sadece kızın gülümsemesini aklına kazımak istiyordu. "Hatta yarın bu kafede çalacaklar!" diye bağırdı Mina, konuşmasını bitirirken. Kirishima sadece son cümleyi duymuştu.

Uraraka, şirin gülümselerinden birini gösterip, "Ben grupta yokum ama izlemeye geleceğim. Siz de gelmelisiniz." diyerek onları davet ettiğinde Mina'nın sevinci yüzünden belli oluyordu. "Grubunuz kaç kişilik?" Neden böyle bir soru sorduğunu bilmiyordu, sadece Mina'nın ilgili olduğu bu konu hakkında ilgili görünmek istemişti.

"Dört. Jirou haricinde grubun hepsi burada." Sabahtan beri tek kelime bile etmeyen Bakugou, grup konusu açılınca ilk kez konuşmuştu. Ama konuşurken kimsenin yüzüne bakmıyor, telefonu ile ilgileniyordu.

Grup hakkında biraz daha konuştuktan sonra, kimseyi şaşırtmayarak en önce Bakugou olmak üzere herkes kafeden ayrılmıştı. Mina, şimdiden yarın için ne kadar heyecanlı olduğundan bahsediyor, sokakta dans etme girişimlerinde bulunuyordu. Kirishima ise onu izleyip neden ondan hoşlandığını tekrar tekrar anlıyor, arada bir sevinç patlamalarında ona katılıyordu.

You Me Him || KiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin