Lanet olası bir okul sabahına daha uyanmıştım. Hayır, ne gerek vardı yani okula?
Bu düşüncelerimin yok yazılmama konusunda hiçbir katkı sağlamayacağına kanaat getirerek, yataktan zorla da olsa kalktım.
Söylene söylene hazırlandım ve yalnız başıma yaşadığım evden okula gitmek için çıktım.
Hava rüzgarlıydı. Kısa eteğim hafif hafif uçuşuyordu. Fırsattan istifade arkamdan yürüyen erkekler de bana yavşamak için geç kalmamıştı tabi.
"*ıslık çalar* Bebeğim sen bu güzelliğinle neden okulda vakit kaybediyorsun ki?"
"Bize gidelim mi?"
"Bak bu gün bizimkiler evde değ-"
Biri ya da bir şey seslerini kesmelerini sağlamıştı. Ama bir şey olur diye arkamı dönmeye korkuyordum. Bu yüzden sırt çantamın kollarını daha da sıkarak okula vardım."Ders başlıyor ChaeYoung çabuk ol."
"Tamam Lisa yetiştim."
Koştur koştur sınıfa girdiğimde ise öğretmen hemen arkamdan kapıyı kapadı. Hemen Lisa'nın yanındaki yerime geçtim.
Al işte. Diğer sırada yan hizamda oturan çocuk yine bana bakmaya başlamıştı.
"ChaeYoung bana bir kalem verebilir misin? Evde unutmuşum da."
Cevap vermeden kalemkutumda kalem aramaya yöneldim. Ama erkeklere verebileceğim eski bir kalemim yoktu. Kendi düzgün kalemlerimden versem, zarar gelebilirdi.
"Kalemine bir şey yapmayacağım ChaeYoung. Sadece yazı yazacağım."
Kafamı sallayıp bir kalem uzattım.
"Adımı biliyor musun ChaeYoung? Benim adım Jimin. Park Jimin."
Tekrar kafamı salladım ve önüme döndüm.
(Rosé'nin okul kıyafeti)
(Bu da Jimin'in okul kıyafeti)
Bölüm şarkısı: Son Feci Bisiklet- Bu Kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need U💘| JiRosé
Fanfic"Sana ihtiyacım var ChaeYoung. Lütfen gitme!" Kapak: Esmanur676 #187 - parkchaeyoung