"Uyumak istersen direk yatağıma götüreyim seni ChaeYoung."
Yorgunca başımı salladım. Artık tanıdığım merdivenleri çıkmaya başlayınca gülümsedim.
"Çok yorgunum Jimin."
"Yanında yatmamı ister misin?"
"Olur. Şey, bir de bana eşofman tarzı bir şey verir misin?"
"Hemen veriyorum." dedi ve dolaba yöneldi Jimin.
"Açım." dedim kollarımı yatakta iki yana açarken.
"Dolapta yemek namına bir şey yok ama köşedeki küçük marketten ne istersen alabiliriz."
"O zaman ilk önce giyinelim."
"Tamam. Al bakalım şunları. Sen banyoda giyin ben burada giyineyim."
"Peki." eşofmanları Jimin'in elinden aldım ve banyoya yöneldim.
⏩
"Hep sevgilimin beni alışveriş arabasına oturtmasını istemişimdir."
"Şuan sevgilin olmasam da bunu yapacağım. Çünkü ilerisi için söz veremem ChaeYoung."
"Yah, Jimin-ah, kıkırdama!"
"Rosé seni seviyorum niye inanmıyorsun?"
"Amaaan. Ne gerek var sevgiliye? Evde kalacağım ben."
"Küflenirsen kimse almaz seni zaten."
"Ne diyorsun ya! Sus, ayıp. Bir kıza söylenir mi böyle şeyler?" Kollarımı tripli şekilde birbirine çaprazladım.
"Trip atarsan seni yanağından öperim ChaeYoung."
"Ne? Kim? Kim trip atıyor? Ben atmıyorum trip falan."
"Tamam şimdilik kurtuldun ama, bir gün öpeceğim seni."
Bu söylediğine dil çıkardım ve önüme döndüm.
Meyve tezgahının önünden geçerken tezgahın kenarlarını tuttum ve Jimin de arabayı iteklediği için, kolum orada kaldı.
"Aaa. Jimin, avokado alalım mıı?"
"Avokado seviyor musun?"
"Eveeet." Dedim ve kucağıma iki tane avokado koydum.
"Başka ne alalım sana Rosé?"
"Hmm. Çikolata olabilir, dondurma, salatalık... Ve en önemlisi, çikolatalı süt! Bir de sprite var tabi." Dedim heyecanlı şekilde isteklerimi sıralayarak.
"Karnını doyurmamız lazım, ChaeYoung. Sprite ile karnının doyacağına emin misin?" diye sordu Bay Park Bilmiş Jimin tek kaşını kaldırırken.
"Doğru ama bunları da istiyorum! Hem senin paran var değil mi?"
"Var benim param, sen merak etme."
"Hah, iyi o zaman. Bol bol alışveriş yaparız."
Reyonların arasında dolaşırken Wonder Woman'lı bir baskılı kupa gördüm. Yine ellerimi öne doğru uzatarak, "Jimiiin! Şu kupayı da alabilir miyiim?"
"Kupayı ne yapacaksın ChaeYoung? Onu da mı yiyeceksin?"
"Hayır ya. Severim ben Wonder Woman. DC bir numaradır."
"Hm. Bence de. Al bakalım."
"Jimin atıştırmalık ve tatlı birkaç şey daha aldı ve kasaya geçtik. Beni belimden kaldırıp yere bıraktı. Sonra eve gittik. Yine her zamanki gibi, mutfağa yemek masasını kurduk ve yemek yedik.
"Boğulmak istemiyorsan, yavaş ye ChaeYoung."
Çok hızlı yediğimin farkına vardım ve ağzımdaki lokmayı yutup gülümsedim. O da benim gülümsememe bakıp, gülümsedi.
"Yani eve geldiğimizde pek bir yorgundun, ChaeYoung. Ne oldu şimdi çok enerjik görünüyorsun?"
"Yemek yedim ondandır." dedim çatalımı başka bir salatalığa batırırken.
Yemek bittikten sonra ise Jimin beni evime bıraktı. Tam bağladığım kemerimi çözecektim ki, müstakil evimin önünde dikilen Jeon Jungkook'u görmemle donakalmıştım. Hareket edemiyordum ve yüzümdeki gülümsemenin yavaş yavaş solması da Jimin'in dikkatini çekmişti. O da benim baktığım yere baktığında, gözlerim dolmaya başlamıştı benden izin almaksızın. Sonra Jimin'in direksiyonu tutan eline yapıştım.
"Jimin lütfen başka bir yere gidelim. Gidelim lütfen...""Ne olduğunu anlamadım ama... Tamam." asılan yüzünü hemen topladı ve gülümsedi."ChaeYoung nasıl isterse öyle olacak."
Gergin ortamı dağıtmak için radyoyu açtı. Ama çıkan şarkıyı duyunca ağlamam daha da şiddetlendi(medya). Jimin olağanüstü anlayışlı insan yetenekleriyle bunu da anladı ve radyoyu kapattı.
"İstersen bu gece de bende kalabilirsin? Rahatsız olmuyorum. Aksine, hoşlandığım kızın ev arkadaşım olması hoşuma gidiyor."Gözyaşlarımın altından kafamı salladım.
Eve vardığımızda aşağı kattaki misafir yatak odasına bu sefer kendim yürüyerek gitmiştim. Jimin arkamdan kapıyı kapattı ve peşimden geldi.
"Anlatmak istersen dinlerim ChaeYoung."Derin bir nefes aldım yatağa otururken."Anlatacağım Jimin. Anlatacağım..."
.
.
.
.
.
.
💙Bölüm şarkısı: Julia Stone-Winter On The Weekend
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need U💘| JiRosé
Fanfic"Sana ihtiyacım var ChaeYoung. Lütfen gitme!" Kapak: Esmanur676 #187 - parkchaeyoung