Jimin'den...
Beni uykumdan uyandıran şey, alt kattan art arda gelen çığlıklardı. Büyük ihtimalle ChaeYoung kabus görüyordu.
Aceleyle alt kata indim. Terler içindeki ChaeYoung'u gördüm.
"ChaeYoung'um kalk lütfen! Kabus görüyorsun ChaeYoung! Hadi uyan!"
Gözlerini araladı ama beni görünce tekrar takrar ve daha sesli çığlık attı.
"N'olur beni rahat bırak! Ben sana hiçbir şey yapmadım! Jungkook! Çek o bıçağı kalbimin üzerinden! Jimin seni bulur! Böyle kaçamazsın!"
"Hey, hey, hey, ChaeYoung benim, Jimin. Adım Jimin. Jungkook değil. Kabus görüyorsun yine."
"Özür dilerim, Jimin. Uyandırdım seni. Jungkook yine geldi sandım."
"Hiç sorun değil. O it herif seni hala etkisi altına alabiliyor. Sinirlendiğim nokta bu." iyice yanına yaklaşıp ona sarıldım.
"Şimdi iyi misin?" dedim.
"Yine başım dönüyor." durdu. "Jimin... Sanırım artık evime dönsem iyi olacak."
Ne? Bir saniye, bir şey mi kaçırdım? 'Evime gideyim' mi dedi o az önce? O herif onun izini bulmuşken hemde. Yok canım, hayatta olmaz.
"Hayır, gidemezsin." şaşkın şaşkın suratıma baktı.
"Ne?" (nE sbjdkfjfjsn)
"Ne, ne? Gidemezsin işte."
"Neden kendi evime gidemiyormuşum Jimin bey?"
"Çünkü güvenli değil."
"Bahanen bu mu cidden! 'Seni sevdiğim için yanımda kalmanı istiyorum' demiyorsun da, güvensiz diyorsun."
"O da var ama bu daha geçerli bir sebep."
"Bencilsin." dedi suratıma bir iğrentiyle bakarak. Bu tepemin atmasına sebep olmuştu bile.
"Git o zaman, ne duruyorsun burada! Evet bencilim! Bencilim ulan ben! Bencilim! Oldu mu! Git nereye gidiyorsan, kendi başının çaresine bakmayı biliyorsun nasıl olsa! Durma!" fark etmeden yatakta korkuyla titreyen ChaeYoung'un üzerine yürümüştüm. O da ağlamaya başlamıştı.
Sessizce kalkıp, "Eşofmanlarını yarın yıkayıp getiririm. Verdiğim rahatsızlık için de özür dilerim. Resmen zorla misafir oldum. Uyandırdığım için tekrar özür dilerim. İyi geceler." sandalyenin üstünden okul kıyafetlerini de alıp gitti...
🕓
"Alo, Taehyung hemen ChaeYoung'un evinin önüne git. Kendini ona fark ettirmeden takip et. Eğer fark ettirirsen yakarım çıranı."
"Tamam hyung."
🕓
"Alo, Yoongi. Jeon Jungkook diye biri var. Araştır bilgi dökümanlarını da bana at. Acele. Bu arada bir şey yap da, konumunu her an takip edebilelim."
🕓
Umarım bir şey olmamıştır. Umarım hep inandığın Tanrı'n seni korur ChaeYoung'um.
Bölüm Şarkısı:CL- Hello Bitches
Eklediğim şarkıları dinliyor musunuz? Hiç yorum gelmiyor da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need U💘| JiRosé
Fanfiction"Sana ihtiyacım var ChaeYoung. Lütfen gitme!" Kapak: Esmanur676 #187 - parkchaeyoung