Üstünde annemin kanının olduğu pis bıçak

133 23 15
                                    

"Şimdi daha iyi misin ChaeYoung? Arkana bir tane daha yastık koyayım mı?"

"Gerek yok." dedim zorla. Hastanede bir tane serum üstüne ağrı kesici yemiştim.

Eve gelince Jimin kendi yatağında beraber yatmamız için ısrar etse de yine alt kattaki misafir yatak odasına geçmek istemiştim. Evet, Jimin aynı yatakta yatmakta ısrar ediyordu ama endişelendiği içindi. Aklı fikri o şeylerde değildi. Bunu hissedebiliyordum.

"Jimin hadi git ve uyu. Bir şey olursa sana haber veririm. Tamam mı?"

"Pes ediyorum. Ama mutlaka haber vereceksin. Söz mü?"

"Sööööz. Hadi git yat artık!"

"Peki peki. Gidiyorum." ayağa kalktı. Tam kapıdan çıkmıştı ki, kafasını eşikten uzattı.
"Bak gidiyorum ha, ona göre."

"Giiiiiit!" elimle git der gibi bir hareket yaptım.

"İyi be, gidiyorum."

"Benden daha fazla kaçamazsın!" diye bağırdı Jungkook.

Kalbim gümbürderken, göğsüm hızla inip kalkıyordu. Jungkook elinde bıçakla beni kovalıyordu.

O bıçak.

O.

Üstünde annemin kanının olduğu o pis bıçak.

"Seni saklandığın yerden bulup çıkaracağım, ChaeYoung."

Tanrım, ayak sesleri...

Git gide bana yaklaşıyordu...

"ChaeYoung... Seni bulduğumda annende kullandığım bıçağı sende de kullanmaktan çekinmeyeceğim. Ve sen ölürken... Gözlerinin içine bakacağım." Lanet olsun, diye geçirdim içimden. Sen nasıl sadist bir pisliksin?

Sesi artık daha yakından geliyordu.

"Ölürken gözlerindeki ifadeyi aklıma kazıyacağım. O çaresizlik ve teslimiyet hissi..."

Ne yapacağımı bilmiyorum. Nereye kaçabilirim?

Daha doğrusu;

Kaçabilir miyim.

Derken bir gölge gördüm, gittikçe yanıma yaklaşan.

Ve saklandığım duvarın arkasından bir kafa uzandı.
"Ce-ee. Buldum seni ChaeYoung. Benden kaçabileceğini mi sandın?"

Kanlı bıçağı havaya kaldırdı. Artık hem bıçağı hem de kanı çok rahat görebiliyordum.

Bıçağın kesmeyen tarafını burun kemerime yavaşça sürttü.

Kocaman bir çığlık döküldü dudaklarımdan...

"Bıçağı nerene saplayarak öldüreyim ChaeYoung? Bilirsin, kimseye sormam bu soruyu. Sen özelsin, bebeğim." dedi sarı saçlarımla oynarken.

"Ama ilk önce şu saçlardan başlamak isterim."

Saçımın bir tutamını tuttu ve bıçakla kesti.

Konuşamıyordum... Sadece çığlık atabilirdim. Ben de onu yaptım.

"Korkmandan hoşlanıyorum ChaeYoung." dedi boynuma yaklaşırken.

"Ama bu zevki daha fazla erteleyemem." dedi ve üzerimden çekilip bıçağını havaya kaldırdı tam kalbimin üstüne sapladı.

Orada öylece yere yığıldım...

Normalde burada bitirmezdim ama fazla zamanım yok ve yoruldum yazmaktan... O yüzden edeceğiniz beddualara şimdiden kendimi hazırladım. Ejrbidndjdnd

Bölüm Şarkısı: David Guetta ft. Nicki Minaj, Afrojack, Bebe Rexha- Hey Mama

I Need U💘| JiRosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin