Dear future me...💛

365 56 47
                                    

Αγαπητέ μου μελλοντικέ εαυτέ,

Ελπίζω να σε περιβάλλουν πλέον μόνο αυτοί που αγαπάς - που έχεις επιλέξει να κρατήσεις στην ζωή σου για πολύ καιρό, αυτοί που σε κάνουν να είσαι εσύ.

Ελπίζω να είσαι πλέον in love, οχι απαραίτητα με το "αλλο σου μισο" αλλά με την ζωή που έχεις επιλέξει να ζήσεις.

Ελπίζω να έχεις αγαπήσει την κάθε ατέλεια πάνω σου και να έχεις πάψει πια να προσπαθείς να την εξαλείψεις.

Ελπίζω να μπορείς πλέον να πεις ότι η κάθε σου μέρα είναι ένα νέο συναίσθημα, μια ανακάλυψη.

Εύχομαι να είσαι ένας καλύτερος άνθρωπος - δυνατότερος ψυχικά, με περισσότερη θέληση και αυτοπεποίθηση.

Ελπίζω να μην σε νοιάζει πια η γνώμη των άλλων και να ζεις την κάθε σου στιγμή στο έπακρο.

Ελπίζω να είσαι αρκετά συνειδητοποιημένος πλέον ώστε να ξέρεις ότι κάθε μέρα που περνά χωρίς να γελάσεις λίγο είναι μια μέρα χαμένη.

Αγαπητέ μου μελλοντικέ εαυτέ, εσύ με ξέρεις ήδη - γνωρίζεις όλες μου τις πλευρές κρυφές και μη.

Εγώ όμως θα αργήσω να σε μάθω.

Μελλοντικέ μου εαυτέ, σταμάτα να ανησυχείς για το τι σου επιφυλάσσεται.

Τα πράγματα θα γίνουν όπως πρέπει να γίνουν.

Άφησε πίσω σου το παρελθόν και κάνε ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον.

Ρίσκαρε.

Πάρε την τύχη σου στα χέρια σου.

Και χαμογέλα - χαμογέλασε λίγο παραπάνω.

Θυμήσου ότι ακόμη και όταν όλα γύρω σου θα μοιάζουν να καταρρέουν αφήνοντας σε ανήμπορο να κάνεις κάτι, μην λυπάσαι.

Χρειάζεται να γκρεμίσεις τα παλιά για να χτίσεις κάτι καινούριο.

Πες στους ανθρώπους γύρω σου ότι τους αγαπάς.

Δεν πειράζει αν έχεις λίγους ανθρώπους στην ζωή σου - αγάπησε τους με όλο σου το "είναι".

Να είσαι ευγνώμων που τους έχεις δίπλα σου.

Επένδυσε σε στιγμές και αναμνήσεις, οχι σε υλικά αντικείμενα.

Να μην ξεχνάς : κάποιες φορές μπορεί να κάνεις το σωστό και όλα να πηγαίνουν στραβά - το "κλειδί" είναι να μην πάψεις να κάνεις το σωστό.

Θα έρθουν στιγμές που θα θέλεις να τα παρατήσεις όλα και να τρέξεις όσο πιο μακριά μπορείς.

Μείνε.

Πάλεψε.

Μην τα παρατήσεις.

Ελπίζω να είσαι χαρούμενος με τις επιλογές σου.

Θα τα καταφέρουμε στο τελος 🖤

*Όπως είπα προσφάτως και στην katavevlhmenh νομίζω ότι το βιβλίο μου έχει αρχίσει και παίρνει διαστάσεις μπλογκερινφλουενσερ αλλά don't blame me people I'm just sharing opinions over here..

Anemodarmenh 💛

Μια φορά κι'ενα μπορωWhere stories live. Discover now