Μ&Δ

34 5 17
                                    


Η καφετιέρα σφύριζε ανυπόμονα βγάζοντας την από τις σκέψεις της. Μια ηχηρή υπενθύμιση ότι έπρεπε να ξεκινήσει άμεσα την μέρα της, που προμηνύετο γεμάτη.

Σηκώθηκε και με νωχελικες κινήσεις έφτασε την κουζίνα. Έβγαλε την αγαπημένη της, κρεμ με ραβδώσεις, κούπα και έβαλε προσεκτικά μια μικρή ποσότητα. Στο πρόσφατα ανακαινισμένο διαμέρισμα στην κυψέλη, απλώθηκε η μυρωδιά καφέ με γεύση φουντούκι και ασυναισθητα κράτησε την ανάσα της.
Επανήλθε στην πραγματικότητα με την πρώτη γουλιά, έπιασε το κινητό της για να βάλει μουσική και ξεκίνησε να πακετάρει τα πράγματα της. Θα έφευγε τελικά για Ιταλία και παρά τις ενστάσεις των γονιών της για το σύντομο της απόφασης, ένιωθε ανυπόμονη για τον δρόμο που ανοιγόταν μπροστά της χωρίς όμως να μπορεί να αγνοήσει το τσίμπημα στην καρδιά της όταν η σκέψη της γύριζε σε αυτα που άφηνε πίσω της.

Ενώ είχε μόλις φανεί ο πάτος στην κούπα της και ο Elton John τραγουδούσε για το πώς στέκεται ακόμη όρθιος παρά τις δυσκολίες, την ματιά της έκλεψε ένα μικρό ξύλινο και αρκετά ταλαιπωρημένο, αλλά γνώριμο κουτί που την χαιρετούσε από το πίσω μέρος της βιβλιοθήκης της.

Κοντοσταθηκε ανήσυχη για μια στιγμή. 
Νόμιζε πως είχε χαθεί κατά την πρώτη της μετακόμιση από το πατρικό της αφού δεν είχε καταφέρει να το βρει ούτε όταν αφαίρεσε για δεύτερη φορά το  καθετί από την θέση του. Εμφανώς αναστατωμένη πλέον, το πήρε στα χέρια της και έκατσε στο πάτωμα.
Με αργές και απαλες κινήσεις τίναξε την σκόνη από πάνω του και το άνοιξε με το περιεχόμενο σχεδόν να χύνεται στα πόδια της.
Άπλωσε τις διαφόρων μεγεθών φωτογραφίες στο κόκκινο χαλί και έπιασε την πρώτη στα χέρια της.
Χαμογέλασε ασυναίσθητα στα τρία προσωπάκια που γελούσαν ανέμελα στον φακό.
Το βλέμμα της κόλλησε στα χεράκια τους που μπλεγμένα σφράγισαν εκείνη την στιγμή, στην πρώτη τους γνωριμία, μια φιλία βαθιά που κράτησε και θα κρατούσε ακόμα πολλά χρόνια.

Την άφησε και έπιασε την επόμενη.
Πάλι οι ίδιες εκφράσεις, τα ίδια χαμόγελα, τα ίδια λαμπερά μάτια έτοιμα να απαθανατιστούν αυτή την φορά κρατώντας από ένα κουτί πίτσας, σε ένα από τα πρώτα πάρτυ γενεθλίων τους.

Η τρίτη στην σειρά αν και πιο σκοτεινή από τις άλλες, ήταν τραβηγμένη στα καθίσματα του σινεμά όπου οι τρείς φίλες είχαν βαρεθεί να περιμένουν να τελειώσει το διαλλειμα της ταινίας. Μανία που είχαν με την επιστημονική φαντασία στην εφηβεία τους.... Σχεδόν μπορούσε ακόμη να νιώσει τα τεράστια για το προσωπο της γυαλιά του 3D και να γευτεί τα υπεραλατισμένα ποπκορν.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 10, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Μια φορά κι'ενα μπορωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora