Acum am realizat că eu nu am făcut prolog. Unde mi-a fost capul? Oricum primele capitole sunt,si probabil vor rămâne,cele mai cringe (ca toate capitolele de altfel dar shhh).
________________________Stai. Vine din nou. Fugi. Nu,este mai rapid. Fă ceva. Nu,te va răni. Nu te mișca. Nu poți. Sângele Îți îngheață în vene,dar nu îți este frică nu? Nu,n-are cum. Simți cum bătăile inimii accelerează,tensiunea crește si oxigenul dispare. Stomacul se strânge și tu te blochezi.
Nu este frică...
Este ceva mai mult...
Deja ai alergat prea mult. Alergatul nu mai este o opțiune. Dar ce vei face? Ne vrei să ajungi acolo. În infern. Îți blestem zilele,si pe...el. El te-a adus aici. El te-a băgat în joc.
Un joc nevinovat,cel puțin la început...
Un joc ca toate celălalte,în care vă distrați. Nu credeai că se va ajunge aici. Îi cunoșteai. Știai de ce sunt în stare,dar ai accepat. La drace,ce naivă ești.
Unu
Oh,nu. Iar vine după mine. Mă vrea.
Doi
Este aproape,pot să îl simt.
Trei
Nu vreau să ajung acolo. Nu,nu,nu!
PatruCând va ajunge la zece,jocul s-a terminat...
Cinci
...Ca și viața mea de altfel.
Șase
Dar,nu se va întâmpla. M-am ascuns bine.
Șapte
...Sau nu?
Opt
Deja simt un deja vù.
Nouă
Mai are un număr și jocul s-a terminat.
Zece
Mi-am închis ochii,o lacrimă fierbinte alunecând pe obrazul meu.
Tremuram din toate încheieturile,stând ca o fată cuminte în ascunzătoarea mea. Îi auzeam pașii,apăsați. Îmi striga numele,dar nu mă mișcam.
Oh,nu,se aproprie de mine.
Oare știe unde sunt?
Acum nimeni nu mă mai poate salva de aici.
M-a tras de picior,eu țipând terifiată,m-a azvârlit într-un colț.
S-a apropritat de mine,șoptindu-mi:
-Jocul s-a terminat...
__________________
Wow,și cringe ȘI scurt. M-am întrecut pe mine...într-un sens rău. Dar,acesta a fost prologul.
CITEȘTI
Hide and Seek | CreepyPasta f.f.
Horror"Pentru unii,este doar un joc,o distracție. Pentru mine,este noul meu mod de viață. Ei mă urmăresc. Numără secundele,minutele,zilele,așteptând să mă găsească. Eu mă ascund...şi aștept sfârșitul. Dea-va-țea ascunselea nu mai este de mult,doar un joc...