Capitolul 8 ("Zalgo te vrea!")

46 6 3
                                    

BEN P.O.V.

Am ieșit din duș, dând nas în nas cu Jeff. Acesta Și-a dat ochii peste cap, probabil exasperat de tot. Doar l-am pus să stea în fața unei ușii, nu este atât de greu.

Îmi uscam părul blond, des , uitându-mă în gol. Nu stiu ce să fac. Vreau să arât că am dreptate dar Ayana nu merită să ajungă în infern, la propriu și la figurat. Știu cum își tratează Zalgo sclavii. Dacă ajunge acolo o să moară în două luni...

Sau poate zile...

Un tușit mă făcu să tresar. Mi-am ridicat ochii dând de Jeff. Acesta se uita la mine ca la un nebun. Și la drace,eu sunt nebunul.

-La ce te gândeai atât de intens?

Nu puteam să îi spun. Mi-ar fii spus din nou că sunt un copil naiv și că nu ar trebui să îmi bat capul cu asta. Nu îmi plăcea că nu eram luat în serios. Voiam puțin respect.

Am spus un neutru si scurt "nimic interesant". Jeff a dat din umeri,schimbând subiectul.

-Vrei să ne jucăm jocuri video?
Am zâmbit larg la întrebarea sa.

-Bineînțeles,doar să mă îmbrac. M-am îndreptat spre dulap,după amintindu-mi că Jeff era în cameră.

M-am întors pe călcâie,uitându-mă cu fața mea drăgălașă si arătând cu degetul la ușă.

-Peacă,ca să mă schimb. Am spus fără l,ca să dea un aer și mai adorabil și am pus botic.
Brunetul a râs și a plecat la ușă.

Când să plece s-a întors și a spus:

-Nu aveai treabă? acesta ridica-se o sprânceană.

Mi-am dat o palmă peste față , oftând leneș. Cum am putut uitat de Ayana?

-Da,da. Ne jucăm în altă zi. Cel mare a plecat,din nou,la ușă făcându-mi cu mâna. Eu am zâmbit întorcăndu-i gestul.

Acum începe distracția adevărată, am chicotit la acest gând.

***

Eram pregătit. Cuțitul,îl aveam,haine curate,am,răzbunare,o să o am.

Am ieșit din conac,mergând repede. Următoarea oprire?Casa Ayanei. Nu o să mai dau înapoi. Doar o să o aduc pe Ayana în fața lui Zalgo și o să zâmbesc victorios. Ce o să se întâmple cu ea,nu mă interesează. Să fie pe cont propriu.

Am ajuns în casa ei. Era o liniște deplină. M-am uitat împrejur,mergând cât de încet puteam. Nu îmi plăcea gândul să dau nas în nas cu părinții ei.

Mergeam liniștit,singurul sunet fiind cel de la cizmele mele,maro care ating lin parchetul. Un sunet ușor,destul de relaxant.

Am deschis încet ușa camerei fetei,uitându-mă prin crăpătură. Am văzut-o pe pat,dormind. Am rânjind malefic și am intrat.

M-am apropriat,asigurându-mă că nu o trezesc. Când eram în fața patului,am tras-o de mână aceasta fiind luată prin surprindere. Am imobilizat-o și i-am pus mâna la gură. Să țipe ar fii fost ultimul lucru de care aș fii avut nevoie în acel moment.

Am aruncat-o pe podea,ea gemând de durere. Si-a ridicat ochii,rămânând șocată când m-a văzut. Nu cred că se aștepta să îi fac o vizită:

-Ne întâlnim din nou...

Ayana P.O.V.

Nu reacționam. Mă uitam cu ochii mânjiți si gura formându-mi un o perfect. Ce căuta el aici?Ce voia de la mine?Ce vor TOȚI de la mine?

M-am ridicat,punându-mă în fața lui. Am inspirat adânc și am spus.

-BEN...
Asta-i tot ce poți să zici? Adică serios acum.... Ce altceva să spun?

Mă uitam la elf,încă uimită. Am întins mâna spre fața lui,atingându -l pe vârful nasului gentil. Voiam să mă asigur că este real. Măcar ai atins și tu odată un băiat. Serios? Prea devreme?

Acesta își încrucișează ochii,încercând să îmi vadă degetul. După două secunde,se uită la mine cu o față serioasă începând să își scuture capul ca o pisică. Aww,ce drăguț. Aww,ce drăguț...te poate omorî. Oh,da uitasem.

-De ce mi-ai pus degetul pe...nas? Mă uitam agitată la fața jenată a lui BEN. Nu știam ce să răspund.

-Umm...Să văd dacă ești real? am spus mai mult ca o întrebare.
Blondul se uită cu o față de "pe bune?" și își dă ochii peste cap.

-Surprinzător,chiar sunt. Wow. A spus uimit cu o urmă de ironie în glas,la sfârșit scuturând mâinile și zâmbind fals.

-Ce vrei? am spus cu mâinile strânse la piept.
Băiatul doar a oftat.

-Zalgo te vrea! Mă uitam confuză.

-Cine este Zalgo?

-Un demon. Era a doua oară pe ziua de azi când ma uitam șocată la băiatul din fața mea.

-Ce ar vrea un demon de la o fată de 13 ani? Stai,tu ce ești?
Ar fii ceva super dacă aș afla măcar asta.

-O entitate malefică în corpul unui băiat de 13 ani.

Cum poate vorbi atât de lejer despre asta? Cum adică o entitate malefică?
Mă uitam în pământ, vrând să înțeleg.

-Ce faaci? m-am speriat când am auzit vocea lui BEN. Mă uitam în toate directiile dar nu îl vedeam. Am dat un țipăt zdravăn când l-am văzut deasupra capului meu. Levitează? Ce este înneregulă cu el?

-Poți levita? am întrebat.

-Ești prea curioasă. Acum ce-ar fii dacă ai dormi puțin? m-am dat doi pași în spate când i-am văzut privirea demonică. Am mormăit un speriat "nu" și am fugit.

Nu am apucat să merg prea mult că imediat m-a prins. M-a imobilizat,din nou,și mi-a pus ceva șervețel la gură. Dădeam din mâini și din picioare,încercând să iau șervețelul de la gură dar fără folos.
La naiba,ce fac acum?

-La conac,îți voi spune povestea dintre părinții tăi și Zalgo. M-am strâmbat când am auzit ce a spus. Ce treabă au părinții mei cu un demon?

Îmi simțeam ploapele din ce în ce mai grele. Mă forțam cât puteam să nu dorm. Nu trebuie să dorm,nu trebuie sa dorm,nu trebuie să...

BEN P.O.V.

După nu mult timp,a adormit. În sfârșit,credeam că va trebui să o mai suport. Știam că este probabil foarte confuză,neînțelegând nimic dar o să înțeleagă în curând.

Am luat-o pe umăr,mergând încet spre ieșire,adică pentru mine,prin geam.

Speram să primesc o recompensă pentru prinderea fetei,mai ales respect. Zalgo îmi va fii toată viața dator...

____________________
Am scris și eu un capitol după o lună. Merit aplauze. Sper sa pot scrie un capitol de ziua mea,pe 9 august. Din păcate,temele sunt multe si timpul puțin.
O zi frumoasă!

Hide and Seek | CreepyPasta f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum