Simțisem că zâmbise...oarecum pervers. Îi simțeam buzele pe gâtul meu după care urmasera câteva sărururi pe gât.
-Haru?
-D-da?
- Nu aici...vin-o.Mă trase ușurel de mana până la mașina lui. Ne-am urcat amândoi în ea...Însă...eram ambii prea nerăbdători pentru a mai ajunge acasă la el. Ne-am pus pe bancheta din spate, iar după ce Yogi intrase trântind ușurel ușa de la mașină se năpustise asupra mea cu un sărut pasional.
Sărutul devenise erotic după câteva secunde iar gura mea scăpase un geamăt cand îmi simțisem buza de jos mușcată senzual.
Toti rupse sărutul și își frecase ușurel membrul de al meu făcându-mă să mi se scoale și mie. După ce reușise, coborâre cu săruturile, desfăcând cate un nasture de la cămașă cu fiecare sărut pe abdomenul meu. Ajunsesem amândoi goli într-un final.
Mă pusesem în genunchi, el stând în fund pe banchetă. Am început să i-o mângâi încetișor după care am luat-o în guriță sugând-o cât pot de rapid in asa fel în cât să-i ofer plăcere. I-am simțit mana in parul meu și am continuat mai tare cu gura și cu mișcări circulare din încheietură, mângâind-o și sugând-o.-Ahh~ H-haru! O-o să...ahh
Nu mai apucase să spună nimic căci îi simțisem lichiorul alb în gura mea. Am înghițit și am lins saliva de pe penisul lui și lichidul alb care mai rămase înghițind din nou.
-Ohh. Așa, babyboy!
Spuse mangaindu-mă ușor pe cap, după care mă luase și mă pusese grijuliu pe banchetă, poziționându-se.
-Desfă picioarele!
Spuse pe un ton autoritar iar tot ce făcusem era să-l ascult. Începuse să îmi frece rapid și puțin...brutal, dar al dracului de placut membrul.
-Roagă-mă să ți-o dau! Imploră-mă!
-A-ahhh! Te implor! Pune-o în mine!Am simțit după cum intra ușurel în mine și începe să se miște. Era ușor și plăcut la început însă după puțin timp începuse să fie rapid, adânc și puțin de tot dureros. Însă era o durere plăcută. Începuse să se miște haotic mai spre final făcându-mă să îi gem cât pot de tare numele și continuasem tot așa vreo 2 ore. După care ieșise și își dădu drumul pe abdomenul meu.
Amândoi am stat câteva momente gâfâind, după care am stat ceva timp îmbrățișați in mașina lui, uitându-ne la stele.
-Yogi?
-Da?
-Acum...Mă părăsești...? Cu toate că nu ai fost niciodată al meu?
-Haru...
Spuse luându-mi bărbia cu 2 degete si facandu-ma să mă uit la el.
-Mereu am fost si mereu voi fi al tău! Și tu al meu...
CITEȘTI
Băiatu, Ai Un Pix?
Short Story-Băiatu, ai un pix? -Da...în pantaloni! -Pot să-l văd și eu? Din momentul în care Haru îi cere un pix lui Yogi, lucrurile i-au o întorsătură...ei bine... #6- proză-scurtă- 05.10.2018