-𝙴𝙿 𝟿-

3.6K 228 222
                                    

נ.מ טאהיונג
התעוררתי ובאתי לחבק את גאנגקוק אך מה שהרגשתי זאת המיטה הריקה פתחתי את עיני מהר מחפש אותו.
ראיתי אותו שם יושב לו במרפסת ומסתכל על הנוף היפה שהיה שם אבל אם לדבר בכנות גאנגקוק הוא הנוף הכי יפה שיש יותר מכל דבר בעולם..
קמתי אליו והתקרבתי אליו לאט לאט בדיוק שבאתי ולחבק אותו מאחור שמעתי יבבות יוצאות מפיו והוא בכה.
"בייבי..מה קרה?" שאלתי גורם לו לקפוץ בבהלה במקום ולצרחה קטנה לצאת מפיו "מה? אני בסדר" הוא ענה ועדיין לא הסתובב אז לא ראיתי את עיניו שאני בטוח שהיו אדומות מבכי אך ראיתי את ידיו עולות לנגב את דמעותיו.
התקרבתי אליו התכופפתי לגובהו וחיבקתי אותו חיבוק אוהב הרגשתי אותו מחבק בחזרה ומחזק את החיבוק, אחרי כמה דקות שהוא בכה הרשתי את עצמי לשאול אותו מה קרה אך הוא לא ענה לי ורק יבב חלושות ונאנחתי "בייבי מה קרה? תדבר איתי" אמרתי בלחש והוא הקים את ראשו מחזי החשוף מסתכל עליי בעיניו הדומעות והאדומות, נאנחתי כשהוא הניד את ראשו לשלילה והבנתי שהוא לא רוצה לדבר על זה "מה השעה?" הוא שאל אחרי כמה דקות של שקט "עשר וחצי בבוקר" עניתי בלחש והוא הנהן בהבנה "אני רוצה לחזור לישון" הוא אמר כשאנחנו עדיין היינו מחובקים "אוקיי" אמרתי מביט בו קם והולך אל עבר המיטה ונשכב עלייה, קמתי אחריו והתיישבתי על קצה המיטה לא נשכב עלייה "תישן איתי" הוא לוחש ואני מחייך קצת "אני לא יכול בייבי יש לי עבודה" אמרתי והוא נאנח מתרומם לישיבה על המיטה.
"אבל אני רוצה שתישן איתי" הוא אומר ונאנח בעצב משפיל את ראשו, לא יכלתי לראות אותו עצוב "אוקיי אני ישן איתך ועוד מעט אני ילך לעבודה,טוב?" שאלתי רואה איך ראשו מתרומם מהר בחיוך וזה גרם לי לחייך גם "כןכןכן תודה דאדי" הוא אומר וקופץ עליי בחיבוק מה שגרם לי ליפול לשכיבה על המיטה שהוא מעליי והפנים שלו קרובות מאוד.
הוא התנשף והסמיק, אני מביט בו מלקק את שפתיו בעדינות ואני נאנח מהמראה שנראה לפניי ובוהה בשפתיו.
ידיו היו על חזי החשוף והמצחים שלנו היו מחוברים והשפתיים שלנו היו קרובות מספיק שאחד מאיתנו היה מקריב את הראש והשפתיים היו נפגשות לנשיקה.
"דאדי" הוא לוחש בשמי ואני מצטמרר רוצה לחבר את השפתיים שלנו, אבל רציתי שהוא ינשק אותי לכן חיכיתי "מה בייבי?" אני לוחש חזרה ומעלה את עיניי משפתיו לעיניו רואה אותו מביט בשפתיי וחיוך קטן עלה על שפתיי "א-אני.." הוא התחיל אבל אז הוא נישק אותי ואני ישר זרמתי איתו והפכתי ביננו את המועמדויות כך שאני מעליו.
ידיו היו סביב עורפי וידיי היו לצידי ראשו על המיטה שעוזרת לי לייצב את עצמי מעליו.
נ.מ גאנגקוק
התנשקנו בתשוקה, הוא נשך את השפה התחתונה שלי מבקש אישור ואני נתתי לו אותו, פתחתי את הפה קצת וזה הספיק לו בשביל להחדיר את לשונו לפי ואני גנחתי בתגובה.
לשונו חקרה את חלל פי, הרגשתי את ידו יורדת לכיוון החולצה שלי והוא הכניס את ידו מלטף את ביטני ואני רק גונח, הוא עלה עם ידו אל הפטמות שלי ומוחץ אותן מעט "ד-דאדי" גנחתי "א-אני רגיש שם" לחשתי לעצמי אבל הוא שמע את זה והרגשתי אותו מחייך לנשיקה, הוא צבט את פטמותיי יותר חזק ושיחק בהם ואני רק התחלתי לגנוח יותר חזק.
הוא שבר את הנשיקה והוריד את חולצתי חוזר לנשק את צווארי משאיר שם סימנים יורד לעצמות הבריח שלי ואז לפטמות שלי נושך מלקק ומוצץ אותן ואני נאנח וגונח בחוזקה "דאדי" לחשתי כאשר הוא ירד לבטני מנשק אותה ומלטף אותה הוא הביט בי וחזר לנשק את הבטן שלי ואז הוא הגיע למכנסיים שלי והסתכל עליי,
לא ידעתי מה להגיד כן או לא..
אני פוחד! אני פוחד ברגע שאגיד כן הוא יעשה בי כרצונו ויזרוק אותי.
כבר דמיינתי את עצמי מסרב לו והוא קורע את הבגדים שלי ועושה בי כרצונו בלי לרחם עליי או על גופי.
הוא כנראה ראה את החשש בעיני והפסיק עולה בחזרה אליי גורם לי להסתכל בעיניו "אני לא יעשה שום דבר ללא רצונך" הוא לחש לי ונישק אותי ואני נאנחתי בהקלה שלא לחץ עליי וחיבקתי את עורפו מצמיד אותו אליי והרגשתי את הזקפה שלו נגד איברי "דאדי" לחשתי מוריד יד אחת אל איברו ומשחק עם הגומי של הבוקסר מרגיש אותו נאנח לנשיקה ואני מחייך חיוך ניצחון לנשיקה והוא הוריד גם את ידו לאיברי רק שהוא הכניס את ידו והתחיל לשפשף את איברי וללחוץ עליו מעט אני גונח לנשיקה והוא מחייך את אותו חיוך שאני חייכתי 'אם הוא חושב שאני יפסיד לו הוא חיי בסרט' חשבתי לעצמי והכנסתי את ידי לבוקסר שלו ונגעתי באיברו מוחץ אותו חזק "בייבי" הוא נאנח ואני המשכתי מתעלם ממנו "בייבי תעזור לדאדי" הוא לחש שהוא ניתק את הנשיקה ואני הסתכלתי עליו בבלבול "תעזור לי עם הבעיה למטה ואני יעזור לך גם" הוא אמר ואני מביט למטה "דאדי אין לי שום בעיה" ניסיתי להכחיש אך הוא רק מחץ את איברי יותר מבריח ממני גניחה "בטוח?" הוא שאל בהתגרות אך אני הסמקתי וקברתי את ראשי בכרית שהייתה לידי "בייב תסתכל עליי" אך אני רק הסמקתי יותר מאיך שקרא לי "דאדי" לחשתי והסתכלתי עליו "אתה רוצה?" הוא שאל ואני רק הנהנתי והוא חייך אליי וליטף את לחיי ואז הוא שוב הוריד את ידו אל עבר גופי התחתון והתחיל להוריד את מכנסיי,
ואז הזיכרונות המטומטמים שלי התחילו לתקוף אותי.

"לא!!"

"בייבי מה קרה?"

"תעזוב אותי בבקשה אני מתחנן" צעקתי וניסיתי להשתחרר מאחיזתו שרק התחזקה מרגע לרגע "בייבי מה קרה?" קול שאל אותי "אני מצטער בבקשה עשיתי טעות אני יודע" צעקתי ואז הרגשתי ששפתיים מונחות על השלי "די..אממ..לא" ניסיתי להתנגד "אני..לא..רוצה..ממ" ניסיתי להתנגד והתחיל להיות לי התקף חרדה,
התחלתי להשתעל בחוזקה ולהזיע ובקושי נכנס לי אוויר לראיות.
נ.מ טאהיונג
"גאנגקוק" קראתי לו "מה יש לך?" שאלתי שהוא צעק ואז נישקתי אותו וזה לא כזה עבד והתחיל לו התקף חרדה והתחלתי לצעוק ואז כולם ניכנסו לחדר "תתקשרו לרופא" צעקתי וראיתי את נאמגון ישר מתקשר, גימין, הוסוק וגין בכו "גאנגקוק" הם צעקו ורצו לעברו מתחילים להגיד לו משפטים מוזרים שלא הצלחתי להבין ושמתי לב שהוא התחיל להירגע והנשימות שלו התחילו לחזור להיות רגילות,
נאנחתי בהקלה ונישקתי אותו מרגיש אותו מנשק אותי בעדינות "בייבי אתה לא יודע כמה דאגתי" לחשתי לו אחרי שהתנתקנו והוא התנשף והסתכל עליי "א-אני צריך ללכת שנייה" הוא אמר וקם מהמיטה יוצא מהחדר לפני שיכלנו להגיב.
נ.מ כללית
מיד כולם יצאו אחריו וראו אותו יוצא מהבית והם צעקו לו לעצור אבל גאנגקוק לא התייחס אליהם והמשיך לרוץ אל עבר הכביש, עיניו של טאהיונג נפערו ״בייבי לא!״ טאהיונג צעק והסתכל על המכונית שהתקרבה אל גאנגקוק וגאנגקוק עצר והסתכל גם על המכונית..

אורות חזקים גאנגקוק מצמץ את עיניו כמה פעמים ושם את ידיו על עצמו במטרה להגן על עצמו והמכונית רק מתקרבת ומתקרבת במהירות מטורפת ו...

29.7.2019

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now