Herkese merhaba kitabımı okuduğunuz için teşekkür ederim rica etsem oy da verirmisiniz okurken Size zahmet olmasa şimdiden herkese iyi okumalar
🌷🌷
Kapının hızla tıklanması ile gözlerimi istemsizce açtım biri kapının arkasında durmadan bağırıyordu. Kendime kuvvet uygulayarak yerimden kalkıp banyo ya doğru yürüdüm. Banyonun kapısını açıp içeri girdim. Elimi yüzümü yıkayıp banyodan hızla çıktım çok fazla kalmak istemiyordum banyoda kapının arkasında hala bağırıyorlardı kimseyi takmadan dolabıma yönelip içinden siyah kısa ve şık bir elbise beğenip askıdan çıkardım yatağımın yanına gidip kıyafetimi yatağımın üstüne bırakıp dolabıma geri döndüm. Ayakkabılarımın olduğu tarafa eğilip gözüme ilk çarpan tek bantlı yüksek topuklu kırmızı ayakkabımı alıp ayağa kalktım yatağımın üzerinde ki kıyafetimi de alıp banyo ya girip banyoda hızla işlerimi halledip banyodan çıktım.
~~ Badenin elbisesi ve ayakkabısı ~ ~
Odama gelirken koltuğa doğru yönelip oturdum yerde duran ayakkabımı alıp giymeye koyuldum ayakkabımı giyip ayağa kalktım boy aynasına doğru yöneldim. Çok şükür topuklu ayakkabıyla yürüye biliyordum yoksa çok utanç verici olurdu.
Boy aynasından kendime bakınca çok güzel olduğum farkettim gerçekten de çok güzel bir fiziğim vardı. Aynadan sonkez kendime bakıp makyaj koltuğuna oturdum. Kendime sade bir makyaj yapıp çekmecemden düzleştiricimi çıkartıp fişe taktıp ısınmasını bekledim ısındığını anladığımda saçlarımı düzeleştirmeye koyuldum.***
Sonunda bitti gerçekten de çok yorulmuştum düzleştiricimi fişten çıkartıp eski yerine koydum koltuktan kalkıp. Boy aynasından kendime bakıp hazır olduğumu anlayıp odadan çıktım. Merdivenlerden inerken geç kaldığımın az çok anlayabiliyordum çünkü sesler geliyordu hiç salona gitmek istemiyordum çünkü biliyordum geç kaldığımı hüseyin bey ve oğlu coktandir gelmişlerdir salona doğru yürüyüp çaktırmadan içeriye baktım tamda tahmin etiğim gibi gelmişlerdi konuşuyorlardı kafamı kaldırıp tam gideceken metin baba beni durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKIŞ YOK
Action" Ya onunla evlenirsin yada anneni öldürürüm " dedi. Metin baba ilk defa kendimi bu kadar çaresiz hissettim. Bade hala ağlamaya devam ediyordu. " Bunu yapamazsın bu kadar vicdansız olamasın " dedi ağlamaktan çatallaşmış sesiyle Metin baba o an kapk...