"tanrım, resmen o içki bardağını kafasından aşağı boşalttın!" jisoo, oturdukları koltukta kızın koluna girmiş, anın şokundan çıkmayı bekliyordu. annesi arabayı sürdüğü için de sessiz olmaya dikkat ediyordu. yaşadıklarını duymasını istemezdi.jennie omzunu silkti. "sinirlerimi bozmasaydı o da."
jisoo her ne kadar nedenini merak etse de bunu sonraya saklamaya karar verdi ve başını arkadaşının omzuna yerleştirerek gözlerini kapattı. hala başı dönüyordu ve bu yüzden de kafasını dik tutmakta zorluk çekiyordu.
araba evin önüne yaklaştığında jennie bir eliyle kapıyı açarken diğeriyle de jisoo'yu sürüklemeye çalışıyordu. jisoo başını tutarak arabadan çıktı.
jennie, arkadaşının annesinin çatık kaşlarla kendilerine baktığını görünce zorla gülümsedi ve jisoo'nun yeniden koluna girmesini sağladı. ardından da kulağına eğilerek fısıldadı. "dik yürü."
jisoo olabildiğinde dik durmaya çalışarak apartmanın kapısından içeri girdi.
sonunda eve ulaşıp odaya girdiklerinde jennie arkalarından kapıyı kilitledi ve jisoo'yu yatağa yavaşça yatırdı. "senin yüzünden neredeyse yakalanıyorduk. kendi koyduğun kuralı resmen kendin bozdun."
jisoo, kafasını yastığa gömerken belli belirsiz bir ses ile cevap verdi. "joohyun da beni üzmeseymiş."
jennie gülümseyerek yatağa oturdu. "ne oldu ki?" birkaç saniyelik sessizlikten sonra jisoo yeniden ağlamaya başlamıştı. "ne olacak? yanına gittim yüzüme bile bakmadı. dönemin başından beri beni farketsin diye atmadığım takla kalmadı. benimle resmen dalga geçiyor."
jennie dudaklarını büzerek arkadaşına sarıldı. "sen gördüğüm en güzel kızlardan birisin. ayrıca komiksin de. seni istemiyorsa kendi kaybeder."
jisoo ıslak gözlerini kırpıştırarak burnunu çekti. "gerçekten öyle miyim?"
"evet, güven bana. senden iyisini bulamaz." jisoo gülümseyerek gözlerini kapattı. "teşekkürler jennie."
jennie uyandığında sağ kolunu hareket ettiremeyeceğini bilmesine rağmen jisoo'ya sarılarak uyudu.
-☁️-
lisa
heyjennie
..hey?lisa
nasılsınjennie
iyiyim senlisa
iyiyim
şey
dün olanlar için üzgünümjennie
ne
ciddi misin?lisa
dalga geçiyor gibi miyim?jennie
şey
evetlisa
neden?jennie
çünkü seni herkesin içinde küçük duruma
düşüren bendimlisa
farkındayım ama sana öyle dememem gerekirdi
chaeyoung'ın uzun zamandır birine aşık olduğunu görmemiştim ve bu yüzden de biraz kıskandım
ve çok saçma davrandım
seni kırdığım için özür dilerimjennie istemeden kaşlarını çattı. konuştuğu kişinin lisa olduğuna inanmak zordu.
jennie
oh anladım
sorun değil lisa
ben de sana karşı kabaydım
özür dilerimlisa
önemli değil!
o zaman bugün yeni bir başlangıç yapabiliriz değil mi?jennie
tabii yapabiliriz (:
o zaman
ben jennielisa
onu kastetmemiştim
yani sen ve ben
bugün bir yerde buluşup bir şeyler yapabiliriz
belki de birbirimizi yanlış tanımışızdır"tanrım, jisoo!" jennie yattığı yatakta doğrulup telaşla zıplamaya başladığında jisoo mutfaktan koşarak gelmişti. "noldu? bir sorun mu var? jennie!"
jennie zıplayarak yataktan atladığında alt komşuları önemsememişti. telefonunu jisoo'ya çevirdi ve konuşmaları görmesine izin verdi.
jisoo'nun kaşları kalkarken o da jennie'nin çığlıklarına katılmıştı. "resmen date'e çıkacaksınız jennie. bu inanılmaz!" biraz sonra aklına gelen şeyle duraksadı ve hala heyecanlı olan arkadaşına baktı.
"jennie? bugün chaeyoung gelmeyecek miydi?" jennie'nin yüz ifadesini hayalkırıklığı aldığında jisoo ağlamak istemişti.
bu buluşmaya gitmeyi kabul edemezdi.
jennie
şey uhm
bugün istersen jisoo'ya gel
chaeyoung da burada olacak
bunu iptal edemem anlarsın ya...lisa
oh
peki
neyse boşver
başka bir güne erteleyebilirizjennie
ama gerçekten buraya gelebilirsin
sana konum atarımlisa
boşver jennie
şu an gitmeliyim
sonra görüşürüzjennie
sen nasıl istersen..Görüldü (12.53)
daha fazla vote vermezseniz sınır koycam ona gore
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vlogger ❦
Fanfictionlisvlogs'tan yeni video: "sanırım birinden hoşlanıyorum." © jentoarc