on iki

2K 249 128
                                    

alın bakalim

chaeyoung
bebeğim
bu akşam bir şeyler yapalım mı?

jennie, gelen bildirimle gözlerini devirdi. daha dün birliktelerdi.

söyleyecek bahane ararken kızın aklına lisa geldi. 'yeni başlangıç' olayına hala başlamamışlardı ve jennie, bugün onunla buluşmanın iyi bir fikir olacağını düşündü.

jennie
lisa
bugün boş musun?
(14.32)

lisa
evet
(14.32)

jennie
şey
bir şeyler yapmak ister misin?

lisa
tabii!
nerde ne zaman nasıl

jennie
bence oturup konuşabileceğimiz bir yerlere gitmeliyiz

lisa
katılıyorum..
bildiğim tatlı bir kafe var
sana konum atarım

jennie
tamamm
kaçta?

lisa
şey ben 6'dan sonra müsaitim
video editliyorum da...

jennie
gerçekten o kadar uzun sürüyor mu

lisa
tahmin bile edemezsin

jennie
o zaman 7 gibi buluşabiliriz <3

lisa
tamamdır jen
görüşürüzz

jennie
görüşürüz

jennie rahat bir nefes aldı ve chaeyoung'la olan konuşmaya girdi.

jennie
chae :(
çok isterdim ama bugün başka birine söz verdim

chaeyoung
gerçekten mi
kim?

jennie
lisa

chaeyoung
tanRIM GERÇEKTEN Mİ
SONUNDA
birbirinizden nefret ettiğinizi hissediyordum
özellikle de geçen gece yaşadığınız şeyden sonra
sonunda iyi anlaşacağınızı görmek çok güzel 🥺🥺

jennie
gerçekten de öyle
sen arada kalıyorsun diye de üzülüyodum hep :(

chaeyoung
sen nesin dünyanın en düşünceli sevgilisi mi
neyse
sonra görüşürüz :***

jennie
KQWKLCFKWEĞPLS
görüşürüz

chaeyoung
❤️❤️

-☁️-

jenniekim:  bir günlüğüne fotoğrafçım olduğun için teşekkürler @lalisa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jenniekim:  bir günlüğüne fotoğrafçım olduğun için teşekkürler @lalisa.m

12.383 kişi beğendi.

383 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lalisa.m: 🖤

349.749 kişi beğendi.

hava kararmıştı ve jennie, birlikte geçirdikleri tüm zaman boyunca lisa'yı öpmemek için çok zor dayanmıştı. boş bir sokakta konuşmadan yürüyorlardı.

birlikte güzel vakit geçirmişlerdi. birçok ortak noktaları vardı ve lisa gerçekten de komik birisiydi.

yanından gelen kıpraşma sesiyle jennie, lisa'nın ceketini çıkardığını anladı. üstündeki tişört askılıydı ve dar olduğu için lisa'nın ince belini ortaya çıkarmıştı.

"jennie, sana o gece hakkında dediğim şeyleri hatırlıyorsun değil mi?" jennie hangi geceden bahsettiğini anlamıştı ve kafasını olumlu anlamda salladı.

"gerçekten öyle bir şey olsaydı da chaeyoung'la sevgili olurdun değil mi?" jennie birkaç saniye duraksadıktan sonra gülümsedi. "neden soruyorsun?"

"öylesine işte." lisa utancını gizlemek için dudaklarını birbirine bastırdı ve başını başka bir yöne döndürdü.

"bilmem, olurdum sanırım." lisa başka bir soruya geçtiğinde jennie istemeden endişelenmişti. eve gidip kudurmak istiyordu artık.

"peki aynı sebepten dolayı chaeyoung'dan ayrılır mısın?" jennie kaşlarını çattı. "hayır; ama kendimi suçlu hissederim."

lisa güldü. "hissetme." jennie cevap vermeyince kızı durdurup kendisine döndürdü. ellerini kendisinden kısa olanın belinden geçirip kenetlediğinde jennie şoka girmiş lisa'ya bakıyordu.

"sır tutabilir misin jennie?" jennie uzaklaşmaya çalıştıkça lisa kollarını daha da sıkılaştırıyordu. kızın kalbi o kadar hızlı atıyordu ki sokağın sessizliğiyle lisa'nın kalp atışlarını duyabileceğinden korktu.

kafasını yavaşça olumlu anlamda salladığında lisa alınlarını birleştirdi. jennie heyecandan nefesini tutmuştu ve lisa'nın diyeceği şeyi bekliyordu.

lisa'nın baş parmağı jennie'nin sırtını yavaşça okşuyordu. jennie'nin elleri de lisa'nın kollarına tutunmuştu. bir süre öyle kaldıklarında jennie, şu anda hissettiklerini chaeyoung'ın ona hiçbir zaman hissettiremeyeceğini biliyordu.

"kendimizi engelleyemediğimiz duygularımız için suçlu hissetmemeliyiz, jennie."

jennie fısıltı gibi bir sesle "bunun adı aldatmak." diyebilmişti. yaptığının yanlış olduğunu biliyordu ama eğer yapmazsa lisa'ya bir daha yaklaşamayacakmış gibi hissediyordu.

lisa, jennie'yi kendisiyle birleşecek kadar yakınlaştırdı. "bu bizim küçük sırrımız."

lisa, dudaklarını yavaşça jennie'nin dudaklarına değdirdiğinde, ikisi de pişmanlık duymamıştı.

vlogger ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin