"iyi iş çıkarmışsın lisa. testin full." jisoo, lisa'nın son konuları anlayıp anlamadığını öğrenmek için ona verdiği tarih testinde gözlerini istemsizce gezdirdi. şu anda bu ortamda olmaktan hiç zevk almıyordu.lisa sakince gülümsedi. "teşekkür ederim."
jisoo, elindeki testi lisa'nın önüne yavaşça bıraktı ve masadaki kitaplarını toplamaya başladı. "perşembe günü hazırlıklı gel, bir test daha vereceğim."
lisa başını olumlu anlamda salladı ama sonra duraksadı. jisoo, bir şey diyeceğini düşündüğü için ona döndü ama lisa bir şey demedi.
jisoo, sadece ikisinin olduğu kütüphaneden çıkarken "iyi akşamlar." demişti. başlarda bu konuda istekli olsalar da son olaylardan sonra araları açılmıştı.
jisoo, ders anlatmamak için her hafta sadece test getiriyordu. lisa her ne kadar bunun için jisoo'dan özel ders almasa da bir şey demiyordu ve önüne gelen testleri yapıyordu. test yaparken ve jisoo testi kontrol ettikten sonra aralarında geçen küçük muhabbetler hariç konuşmuyorlardı.
kütüphane kapısını arkasından kapatmak için dönerken içerdeki kitaplıklar arasında bir kız görünce duraksadı. kız yavaş adımlarla lisa'nın yanına ilerliyordu ama lisa onu farketmemişti çünkü başı sıraya gömülüydü. kız daha da yakınlaşınca jisoo onun joohyun olduğunu anladı.
eğer biraz daha beklerse ikisinin arasında ne olduğunu öğrenebilirdi ama bakmak istemiyordu. o yüzden kapıyı daha da aralayıp sert bir şekilde kapattı ve hızlı adımlarla okuldan uzaklaştı.
lisa'dan nefret ediyordu.
-☁️-
chaeyoung
merhaba jenniejennie
chaeyoung!!
merhabachaeyoung
nasılsın?jennie
iyiyim senchaeyoung
iyiyim
yarın okuldan sonra buluşabilir miyiz?jennie
bir sorun mu var?chaeyoung
hayır
sadece çok düşündüm ama hala bir sonuca varamadım
seninle konuşmak istiyorumjennie
tabii ki buluşabiliriz chaeyoungchaeyoung
oh
tamam
yarın görüşürüzjennie
görüşürüz 💞
(Görüldü 19.34)chaeyoung
💖💖 (19.42)lalisa.m: merhaba arkadaslar biliyorum haftalardır video atmıyorum ve iyi bir dayağı hakettim 😔 ama sizin için çok güzel bir sürprizim var beklemede kalın 💞💞
453.059 kişi beğendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vlogger ❦
Fanfictionlisvlogs'tan yeni video: "sanırım birinden hoşlanıyorum." © jentoarc