on yedi

1.7K 205 243
                                    

yorum ve vote beklıyorum ozellıkle de yorum yeter artik bir decade gecti son ybyi atali

jennie, okulun kafeteryasında tek başına oturmuş jisoo'nun gelmesini bekliyordu.

birinin gelip gelmediğine bakmak için etrafta gözlerini dolaştırırken oturduğu masaya yürüyen bir yerim görünce gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. işte yine başlıyordu.

"günaydın." yerim enerjik görünüyordu. her zamanki gibi. jennie zorla gülümsedi. "günaydın."

"jisoo'yu mu bekliyorsun?" jennie kafasını olumlu anlamda salladı. şu anda biriyle muhabbete girmeyi hiç istemiyordu; ama yerim devam etti. "lisa'yla barışmışsınız?"

jennie'nin kaşları çatıldı. "lisa mı?" yerim, yanlış bir şey söylemiş gibi ellerini ağzına kapattı. "oh, yani chaeyoung demek istemiştim. benim hatam."

yerim şu sıralar çok garip davranıyordu. jennie takmaması gerektiğini düşündü ve "evet, barıştık." diyerek telefonunu cebinden çıkardı.

"keyfin yok galiba. derste görüşürüz, jen." jennie, yerim'e karşı elini salladı. içinden 'sonunda gitti' diye de geçirmişti.

jennie, gelen bildirim sesiyle yeniden telefonuna döndü.

jisoo
kütüphaneye gel
çabuk
sikeyim

jennie
ne oldu

çalan zil sesiyle jennie'nin kafası iyice karışmıştı. sınıfa gitmesi gerekiyordu ama jisoo onu kütüphaneye çağırmıştı.

jisoo
çabuk ol

jennie
zil çaldı

jisoo
jennie
çabuk ol

jennie çantasını alarak koşar adımlarla yemekhaneden çıktı ve kütüphanenin olduğu tarafa gitmeye başladı. koridordan geçerken sınıfına doğru ilerleyen öğretmenini gördüğünde sıçtığını farketmişti ama kafasını öne eğdi ve hızlı adımlarla yürümeye devam etti.

"jennie?" öğretmenin sesini duyduğunda durup eğilerek selam verdi. "günaydın, bayan kim."

"sınıfın yerini karıştırdın sanırım." bayan kim, gülerek sol elini jennie'nin omzuna koydu ve sınıfa girdi. jennie sırasına geçerken alt dudağını dişliyordu. jisoo hakkında o kadar endişelenmişti ki kimin yanına oturduğuna bile bakmamıştı.

lisa, yüzünü jennie'nin kulağına yaklaştırdı. "gergin görünüyorsun."

jennie, yavaşça irkildi ve yanındakine bakmak için kafasını çevirdi. lisa olduğunu sesini duyduğunda anlamıştı ama inanmak istememişti. gerçekten lisa olduğuna emin olduğunda önemsememiş gibi görünmeye çalıştı. "değilim."

lisa önüne geri döndü. pek umrundaymış gibi görünmüyordu. "sen öyle diyorsan."

yaklaşık 10 dakika geçmişti ve jennie sınıftan çıkmak istiyordu; ama bu dersten çıkması imkansızdı. fırsattan yararlanıp lisa'yı olabildiğince izlemeye çalışmıştı.

aklına jisoo yeniden gelince ona artık haber vermesi gerektiğini düşündü. çantasına uzandı ve gizlice telefonunu çıkardı.

jennie
bebeğim ben yakalandım

jisoo
ben de

jennie
nolmuştu ki

jisoo
kütüphanede joohyunla yalnız kaldık
lisa için test hazırlıyodum
bi şey olmadı etrafta dolaşıp durdu sadece başka da bir şey yapmadı
ben de gerildim

jennie
SALAK
ciddi bisi oldu sandım ben de

jisoo
BU OLDUKCA CİDDİ BENCE

jennie
lisayla oturuyorum su anda.

jisoo
nE
sizi hala ucundan shipliyorum
👌🏻 su kadarcik falan yani

jennie
kapa ceneni
eger birlikte olsaydik
yakisirdik
ama chaeyounga bunu bi daha yapamam ..

jisoo
farkindayim...
aptal jennie

jennie
jisoo
hala lisadan hoşlanıyorum galiba
yakından ne kadar güzel göründüğüne bir kez daha şahit oldum

jisoo
ASKIM NE
lisayı sen al joohyun da bana kalsın lütfen artik ya lutfen

jennie
we-
bu seyi anca ruyamizda goruruz

jennie kitabının çantasında olduğunu farkedince telefon ekranını açık bırakarak masanın üstüne koydu ve çantasına yeniden uzandı.

kitabını bulunca çantasını yere geri bıraktı ve önüne döndü.

lisa'nın kendisine baktığını hissediyordu; bu yüzden o da lisa'ya baktı. kızın gözlerindeki anlamsız ifadeyi görünce gerilmişti.

"eğer benden hoşlanıyorsan neden hala onunla devam ediyorsun?"

vlogger ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin