Bölüm 7- Lothya Şehri'ne Yolculuk

308 51 147
                                    

Bu bölümü güzel öneriler veren iyi okuyucumuz olan ChdrEmre 'ye ithaf ediyorum.

★★★★★★★★

Tyrone önünde bulunan, etrafı uzun otlarla kaplı olan patikayı takip ederek ilerliyordu. Etrafında bulunan çimenler ilginç bir şekilde adeta kendi kendine yol açmıştı. Bu da yolun hayvanlar tarafından kullanıldığını gösteriyordu. Tyrone'un korktuğu şeylerden biriside buydu. Eğer bir hayvan karşısına çıkarsa ve bu hayvan Tyrone'dan yüksek seviyeye sahipse kurtulabileceği bir yol yok gibi birşeydi.

Tyrone hayvanların patikasında yürümesine devam ederken bir yandan da zihnindeki yola bakarak bulunduğu yeri kontrol ediyordu.

"40 kilometreyi geride bıraktık. Geriye kaldı dağın etrafı ve 20 kilometre. Bugün 2. Günümüz ve güneş tam tepede. Bu hızda ilerlersek 3 gün sonrasında oraya kesin varmış oluruz dostum. "

Tyrone kısa sürede yerini tayin ettikten sonra yürüyüşünü sürdürmeye başladı. Buraya kadar koşarak gelmişti fakat artık dinlenerek yavaş tempoda yürümesi lazımdı.  Yolculuk boyunca hiçbir sorunla karşılaşmamıştı fakat karşılaşması yakın gibi duruyordu.

"Hey Dagon, aura dalgalanmasını algıladın mı? Bu aura daha geniş bir alanda gibi görünüyor. "

Dagon dalgalanmayı Tyrone'dan önce farketmişti. Sonuçta onun seviyesi Tyrone'unkini katbekat aşıyordu. Bu sayede çok daha ince ayrıntıları yakalayabiliyordu.

'Evet algıladım. Sana bilgi vermem doğru olmaz. Senin algılamaya çalışman lazım.'

"Hep böyle ciddi olacaksın değil mi! Neyse biraz odaklanayım. "

Tyrone gözünü kapatıp meditasyon pozisyonuna geçmişti. Bu pozisyondayken odaklanmanın daha kolay olduğunu farketmişti. Aurasının taneciklerine odaklanmaya çalıştı.

"Odaklanıyorumm... Galiba 2 kişiler. Seviyeleri benden daha düşük. Birisinin aurası daha vahşi bir şekilde hareket ederken diğerininki zarif bir şekilde hareket ediyor. Bu da demek oluyorki biri kız diğeri erkek. Yaklaşık 750 metre uzağımdalar. Onların beni farketmeleri için 400 metre uzaklarında olmam lazım. Kızın seviyesi Kadim Süvari sınırında. Erkeğin seviyesi de Kadim Süvari seviye fakat erkek daha yeni bu seviyeye adım atmış. Herşeylerini görebiliyorum. Oğlan daha çok çalışmalı fakat kız neredeyse Aziz Lord seviyeye ayak basacak. "

'Güzel görüyorsun. Bu konuda gelişmeye yönelebilirsin. '

"Moruk sen ne kadar çok sıkıcı işlere yönlendirmeye çalışıyorsun lan beni. Adamların herşeyini görmem normal birşey sonuçta o kadar güçlendim."

Tyrone kendini bilmiş bir ifade takınarak konuşmuştu.

'Tamam, şimdi ne planı yaptın anlat bakıyım. '

Tyrone planını oluşturmaya çalışıyordu. Ve yapboz parçalarını birleştirir gibi planını kuruyordu. Ve plan kurması bitmişti. Mükemmel bir plan kurmuştu.

"Gidip eğleneceğim. "

Dagon Tyrone'un bu mükemmel planını kafasına konduramamıştı bir türlü.

'Ne demek biraz eğleneceğim lan! Ne yapacaksın garibanlara. '

"Şimdi anlarsın. Hahahaa!
Auranın Mührü: Aziz Süvari Seviye! "

Tyrone bağırırken bu sözleri sarfetmişti.

-Kabul edildi! Seviyeniz Aziz Süvari Düzeyine çekiliyor...

Ölümün VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin