Bölüm 4- Yeni Güçler

318 60 172
                                    


Ormandan yükselen katliam sesleri herkesin dikkatini çekiyordu. Çimenlik açık alandan yükselen toz bulutu tüm ormana yayılıyordu. Yükselen sesler de ormanda yankılanıyordu. Toz bulutunun yükseldiği yerde bir genç havada duruyordu. Aurasıyla toz bulutunu dağıtmakla uğraşıyordu. Dağıttığında görünen şey ise ölü mandalar ve hayatta kalan şanslı mandalar. Ama bu gencin tüm mandaları öldürmeden durmaya hiç niyeti yoktu.

Elinde aurasından demir dövülerek yapılmış kadar güçlü bir yay yaptı. Sırtına da bir ok sadağı yapan genç sadağın içini oklarla doldurmuştu. Sadaktan 3 tane oku tek eline alan genç mandalara doğru yayını gererek nişan aldı. Yayı serbest bırakan gencin okları havada süzülürken 2 si bir mandanın tam sırtına saplanmıştı. Oklar mandalara saplandığı anda oklar sanki tonlarca ağırlıktaymış gibi mandaları yere saplamıştı. Bu kadar güçlü auranın sahibi Tyrone'du. Tüm mandaları, havada süzülürken güçlü aurasından yaptığı oklarla öldürürken konuşmaya başladı. 

"Hadi ama çok az kaldı! Neredeyse Kutsal Süvari seviyeye ulaşacağım! Sağ kalan mandaları da öldürürsem muhtemelen Kutsal Süvari seviyeye ulaşırım. Bakalım şu özel güç neleri doğuracak. "

Heyecanlı olan Tyrone tüm mandaları öldürmeye hızını artırarak devam etmişti. Mandaları çok kolay öldürmesine rağmen mandalar Kadim Süvari seviyeydi. Tyrone da şuan Kadim Süvari seviyesinin zirvesindeydi. Kutsal Süvari olmasına çok az kalmıştı.

Tyrone tam mandaların hepsini katletmişken Tyrone'un ten rengi beyaza dönmeye başlamıştı. Vücudundan kemik çıtırdama sesi yükselirken Tyrone oldukça mutluydu. Sonunda 2 haftadır uğraştığı şeyi başarmıştı. Kemik çıtırdama sesiyle birlikte Tyrone istem dışı bir şekilde havaya yükseliyordu.

Kemikleri daha geniş bir yere yayılıyor, Tyrone'un vücudu gelişiyordu. Kaslarının hacmi büyüyor, büyüdükçe daha ideal vücuda ulaşıyordu. Tyrone'un vücudu sonunda gelişmeyi tamamlamıştı. Bu sırada Tyrone yere yavaş yavaş iniyordu. Sonunda yere inen Tyrone sistem mesajını merakla bekliyordu. Ne de olsa 2 haftadır boktan dediği yeteneğinin doğurması için Kutsal Süvari olmaya çalışıyordu. Ve o beklediği sistemin sesi zihninde duyulmuştu.

-Sessizliğin Ölümü adlı yeteneğiniz başarıyla 3 adet yetenek doğurdu. Yeteneklere bakmak ister misiniz?

Bir anda duraksayan Tyrone böyle saçma bir soruyu beklemiyordu. Tyrone cevabı vermek için çok beklemedi.

"Evet istiyorum. "

Doğurduğu ilk yetenek:Şeytanın Dönüşümü

Yeteneğin özellikleri:

Aziz lord seviye yetenek olup sizi istediğiniz bir hayvana dönüşmenizi sağlar.

-Şuanda bu seçimi yapmanız gerekmektedir. Hangi hayvana dönüşmek istersiniz?

Tyrone bu yeteneğin çıktığına çok sevinmişti. Böyle güçlü ve değişik yeteneklere cidden çok ihtiyacı vardı. Ne cevap vereceğini düşünmeye başladı. Hem hızlı olabilen hem de yırtıcı bir hayvan istiyordu. Tabii hızlı olduğu kadar dayanıklı da olmalıydı. Tyrone bunun cevabını bulmuştu.

"Ayıyı seçmek istiyorum. "

-Seçiminiz başarıyla kabul edilmiştir. Ayı için yetenek seçilecektir. Bu seçim sistemimiz tarafından rastgele yapılacaktır.

Tyrone bunu duyunca daha da sevinmişti. Dagon ise ne diyeneceğini bilemiyordu. 3 yetenek doğurması çok nadir bir durumdu. Bir yeteneği de dönüşmek. Üstelik dönüştüğü hayvanın da özel gücü vardı. Sistem seçimini yapmıştı.

Ölümün VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin