10. הבוגארט של פרסי

1.6K 80 71
                                    

נקודת מבט: הארי

אחרי ארוחת הערב, ואחרי השיחה עם עין-הזעם עליתי למעלה לכיוון הקומה השניה שקוע במחשבות על כל מה שקרה בסימטת דיאגון; הגובלינים שהתחילו להתנהג מוזר כשהוא ניכנס לבנק וקראו לו 'אדון', אבא שלו עם ההילה חזקה, גם לפרסי היתה הילה חזקה באופן יוצא דופן אבל של אבא שלו היתה בליגה אחרת לגמרי, ההתנהגות המוזרה של 'פוסידון' בחנות של אולבנדר כלומר איך הוא היה יכל לדעת על השרביט ההוא ולהביא בדיוק את מה שהיה חסר לו?! וגם השרביט עצמו היה ממש מוזר... אבל בדרך לשם ממש ליד ראשי גמדוני הבית שעל הקיר, שמעתי קולות בוקעים מהטרקלין, מישהו בכה שם.

"הלו?" אמרתי.

לא היתה תשובה, אבל יכלתי לשמוע עדין את קולות הבכי. טיפסתי במדרגות שנותרו שתיים- שתיים, חציתי את המסדרון ופתחתי את הדלת שמובילה לטרקלין,

יכלתי לראות מישהי נצמדת אל הקיר החשוך, שרביטה בידה וכל גופה רועד בבכי. לאור הירח על השטיח הישן והמאובק, בפישוק איברים, מת לגמרי, שכב רון.

הרגשתי כאילו כל האוויר בורח ממני, הרגשתי כאילו כל רגע הרצפה תקרוס ואני אפול יחד אתה, הרגשתי כאילו המוח שלי הפך לגוש קרח אחד גדול וחסר משמעות או שימוש.

רון מת, לא, זה לא יכל לקרות- חשבתי לעצמי באומללות. רגע אחד, זה באמתלא יכל לקרות, רון הרי נמצא למטה...

"גברת וויזלי?" פלטתי בגרון ניכר.

"ר-ר-רדיקולוס!" התייפחה גברת וויזלי וכיוונה את שרביטה הרועד לעבר גופתו של רון.

פלאק.

גופתו של רון הפכה לגופתו של ביל, שרוע על גבו, עיניו פקוחות לרווחה ובוהות. בכיה של גברת וויזלי גבר אפילו יותר.

"ר-ר-רדיקולוס!" היא התייפחה שוב.

פלאק.

גופתו של ביל התחלפה בזו של מר וויזלי, משקפיו שמוטים וזרזיף דם מטפטף על פניו.

"לא!" נאנקה גברת וויזלי. "לא... רדיקולוס! רדיקולוס! רדיקולוס!"

פלאק. תאומים מטים. פלאק. פרסי וויזלי מת. פלאק. אני מת...

"גברת וויזלי, פשוט צאי מכאן!" צעקתי, לא יכל להוריד את מבטי מהגופה המתה שלי עצמי ששרועה על הרצפה. "תני למישהו אחר-"

"מה קורה פה?" שאל פרסי ג'קסון המבולבל.

הוא העיף מבט בגברת וויזלי המתייפחת על הרצפה, ואז על הבוגארט שנראה עכשיו כמוני ששוכב על הרצפה ואז בסופו של דבר הוא הסתכל עלי.

יכלתי לראות את הבילבול בעיניו, אבל זה לא הפריע לו להיכנס לחדר ולהוציא משם את גברת וויזלי, כך שהיתה לידי. אחרי שהוא וידא שהיא בסדר הוא נכנס בחזרה לחדר ונעמד מול הבוגארט, ידו בכיסו.

הנכד של וולדמורטWhere stories live. Discover now