13. שיחה עם טום, "בית חדש" והקרפדה הורודה

2.5K 119 137
                                    

פרופסור מקגונגל בדיוק עמדה לשים את הכובע המרוטש על הראש שלי כששמעתי קול צועק "אני מסרבת למיין אותו!!!! אני לא מבינה איך אתה עדיין שפוי עברת יותר משילד שנישאר בחיים יעבור איי פעם!!"

'מה? מי לעזאזל אמר את זה?' שאלתי את העצמי וניסיתי להסתכל מסביב כדי למצוא את מי שהקול שייך לו.

"מה הכוונה שלך בזה?" יכולתי לשמוע בקושי את הקול של פרופסור מקגונגל שואל את הקול הקודם.

"זה הייתי אני אידיוט!" אמר הקול רק שהפעם נראה שהוא מגיע מתוך הראש שלי, "אני הוא מגבעת המיון לא שמעת את השיר שלי קודם לכן?"

'ואני חשבתי שראיתי הכל... אבל כובע מדבר עוד לא פגשתי...' חשבתי לעצמי,'רגע אתה היית זה ששר קודם?'

"כן בהחלט מה אתה חושב על השירים שלי ילד?" המצנפת שאלה אותי.

'זה נשמע כאילו אפולו נגע בך ובגלל זה את שרה שירים מוזרים שמנסים לנבא את העתיד...' אמרתי בשיא הרצינות, נותן לקצת מהפרסאסיות (הערת הכותבת- Persasy* הייתי חייבת...) לצאת החוצה...

שמעתי קול צחוק ואני די בטוח שהפעם זה לא היה בתוך הראש שלי.

"אני מתחילה ממש לחבב אותך ילד," אמרה המצנפת (אני ממש מתחיל להתעייף מלקרוא לה 'מצנפת' אני באמת צריך לשאול אותה מה השם שלה...), "יותר מכל אני מחבבת את העובדה שחסמת את הזיכרונות שלך, אם הייתי ממשיכה לראות אפילו עוד קצת הייתי מאבדת את השפיות שלי ברגע!"המצנפת אמרה בקול שנשמע אפל יותר מקודם.

'תגידי מה השם שלך?' שאלתי אותה פתאום בתוך הראש שלי, ואם כובעים יכולים להיות מופתעים אני די בטוח שהכובע הזה היה.

"אני היא מצנפת המיון כמובן, איזו שאלה מוזרה זו בכלל?" המצנפת שאלה אותי כאילו יצאתי ברגע זה מדעתי.

'אבל מצנפת המיון זה יותר התיאור של התפקיד שלך לא? אני שאלתי מה השם שלך אם יש לך אחד כזה בכלל...'

"אם אתה מנסח את זה ככה אז הרי שאין לי אחד כזה..." המצנפת אמרה ואני די בטוח שהיא היתה קצת עצובה, אם זה אפשרי כמובן.

'טוב אז הגיע הזמן לשנות את זה לא ככה? מה דעתך על... טום אולי?' שאלתי אומר את השם הראשון שעלה לי לראש.

"טום מצנפת המיון... מצנפת המיון טום." המצנפת מלמלה לעצמה, "אני אוהבת את זה!" טום קראה בשמחה.

'יופי!' אמרתי ויכולתי להרגיש חיוך עולה על השפתיים שלי.

"תודה," יכולתי לשמוע את הקול של טום אומר לי בשקט, והיה משהו מאוד חמים בקול שלה.

'אין שום בעיה.' עניתי שמח שיכולתי לעזור איכשהו.

"למה את מתכוונת ב'אני מסרבת למיין אותו'?" שמעתי את פרופסור מקגונגל.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הנכד של וולדמורטWhere stories live. Discover now