1. פרסאוס ג׳קסון הינה אני בא

4.8K 129 109
                                    

נקודת מבט: הארי

"הארי חומד הישיבה מתחילה עכשיו, כדאי שתרד" אמרה גברת וויזלי מפתח הדלת בחדר שלי ושל רון בבית מספר 12 בכיכר גרימוולד .

היום באופן חד פעמי המסדר נותן לי, לרון, להרמיוני, לג'יני, ולתאומים- פרד וג'ורג' להיכנס לפגישה.

נכנסתי למטבח בכיכר גרימוולד והתיישבתי ליד רון והרמיוני.

"למה לפי דעתכם הם נותנים לנו להיכנס לפגישה הזו?" שאלה ג'יני את השאלה שעברה גם בראש שלי.

"אתם חושבים שהם מצאו את-אתם-יודעים-מי?" שאל רון.

"לא יכול להיות אם הם היו מוצאים אותו הם היו הולכים לתפוס אותו מיד" אמרה הרמיוני בקול ענייני.

"אז מה לדעתך קרה אם ככה?" שאל רון מעוצבן.

"שאלה טובה, אני... לא בטוחה אולי הם גילו משהו חשוב לגבי אתם-יודעים-מי" ניחשה הרמיוני.

טוב אם הם נותנים לנו להיכנס אז כנראה שהם גילו משהו ממש חשוב או ממש לא חשוב" הוספתי את חלקי לשיחה.

באותו הרגע דמבלדור ניכנס בדלת, וזה היה מוזר כי לפי מה שהבנתי דמבלדור מעולם עוד לא ביקר בכיכר גרימוולד מספר 12.

אני, רון והרמיוני החלפנו מבטים, ניראה שגם הם היו מופתעים מהופעתו הפתאומית של דמבלדור.

" טוב אין טעם למתוח אתכם כאן," פתח דמבלדור לאחר שהתיישב. "מהמודיעין האחרון שקיבלנו היה ניראה שלוולדמורט-"כול הנוכחים בחדר השתנקו למשמע השם. "נולדה ילדה לפני שנעלם." המשיך דמבלדור בשלווה.

בת?! וולדמורט הקים משפחה אחרי שהרס והשמיד כל כך הרבה אנשים ומשפחות כולל את שלי?! זה פשוט הרתיח אותי.

"הוא הקים משפחה אחרי שרצח כל כך הרבה אנשים?! של לדבר בכלל על זה שהוא רצח את ההורים שלי!" צעקתי.

כולם היו בשקט ורק הסתכלו עליי לא יודעים מה לעשות, אבל דמבלדור ניראה שליו וזה רק הרתיח אותי עוד יותר.

"כן, לפי מה שהבנו ביתו היא סקיבית ולכן הוא לא רצה אותה אצלו, היא רצה להרוג אותה אבל אימה של הבת לא הייתה מוכנה לזה ולכן הטילה קסם הגנה על הפעוטה ושלחה אותה הרחק מוולדמורט, זוג אמריקאיים מצא אותה כשהייתה בת פחות משבוע, בגלל שמצאו אותה לבדה ולא הצליחו לאתר את ההורים שלה הם החליטו לאמץ אותה ולקרוא לה סאלי עם שם המשפחה שלהם ג'קסון." סיפר דמבלדור, אני מניח שאם לא הייתי כועס כל כך באותו הרגע הייתי מרחם על הבת של וולדמורט, זה רק הוכיח עד כמה הוא אכזרי אבל באותו הרגע כל כך כעסתי שאפילו לא היה לי אכפת.

"מי בכלל תרצה להיות איתו?" המשכתי, רותח מכעס על המחשבה שיכול להיות שיש עוד מישהו אכזרי כמוהו, בכל זאת גם אם הבת שלו בכלל לא מכירה אותו היא עדיין הבת שלו והיא לא יכולה להיות בן אדם טוב, אין מצב שמישהו עם קירבת דם לוולדמורט יכול להיות טוב.

הנכד של וולדמורטWhere stories live. Discover now