נקודת מבט: רון
אחרי ארוחת הערב שבה אמא, אבא, טונקס וביל שאלו את ג'קסון כל מיני שאלות והוא עונה עליהן- על חלקן בהרחבה ועל חלקן בלי להרחיב יותר מידי, פרסי עלה לחדר שלי ושל הארי שעכשיו גם הוא ישן בו, וכנראה הלך לישון.
ג'קסון לא עשה רושם מרושע במיוחד כמו שהייתי מצפה מהנכד של זה-שאין-לנקוב-בשמו, היה לו חיוך ידידותי שהזכיר לי קצת את אלה של פרד וג'ורג'.
חיכינו- אני, הארי והרמיוני עד שכולם יעלו לישון כדי שהארי יוכל לספר לנו על הביקור שלו.
"נו, מה באמת קרה שם?" הרמיוני שאלה מיד אחרי שג'יני יצאה מהמטבח, לא מבזבזת זמן.
"כשנכנסנו אליו הביתה הוא לא היה שם, פגשנו את אמא שלו, הבת של וולדמורט-" הוא סיפר לנו אבל כשאמר את השם אני והרמיוני קפצנו קצת במקום, קוטעים אותו. "היא הייתה די נחמדה באופן מפתיע..." הוא המשיך מתעלם מהתגובה שלנו.
"אין מצב!" אמרתי מופתע.
"זה נכון... בכל אופן היא לא רצתה שנסביר לה למה באנו ורק הכניסה אותנו לבית שלה כאילו כל יום מופיעה אצלה קבוצה של זרים ומחפשת את הבן שלה." הוא ענה לי והמשיך לספר. "בכל אופן היא הושיבה אותנו בסלון של הבית ונתנה לנו לאכול עוגיות שוקולד צ'יפס שמשום מה היו כחולות, ודרך אגב הן היו ממש טעימות, כשמיני-מורט עף דרך החלון כאילו סבא שלו ניסה ללמד אותו לעוף."
"מה?!" שאלה הרמיוני בהפתעש גמורה. "מה זאת אומרת 'עף דרך החלון'?" היא המשיכה באותה הנימה, וממש יכולתי לראות את הגלגלים בראש שלה מתחילים להסתובב במהירות מטורפת.
"יותר התרסק דרך החלון של הקומה החמישית, אבל כן ככה הוא הוא הופיע." הארי אמר. "בכל מקרה כל השיחה הוא התנהג ממש מוזר והתחיל לצחוק מכל מיני דברים, כמו מהשם הוגוורטס ומהשם של אוכלי המוות וכאלו. הוא נראה מהוסס כשהתחלנו לדבר על סבא שלו, כאילו הוא ממש נזהר בכל מה שיוצא לו מהפה... בסופו של דבר הוא אמר משהו בסיגנון של 'אתם לא רוצים אותי בבית הספר שלכם כי רוב הסיכויים שהוא לא ישרוד' או משהו בין השורות האלה."
"מה זאת אומרת?! הוא הולך להשמיד את הוגוורטס ודמבלדור עדיין מזמין אותו ללמוד?" שאלתי המום לגמרי.
"גם אני לא הבנתי, אבל נראה שזה ממש חשוב לו שהוא יגיע להוגוורטס..." הארי ענה לשאלה שלי, ונראה עצבני.
"בלודי הל...*" מלמלתי.
"וזה הכול?" הרמיוני שאלה.
"לא. אחרי זה הוא ואמא שלו הלכו לדבר עם דמבלדור במטבח, אבל לא הצלחתי לשמוע שום דבר ממה שנאמר שם... אחרי זה דמבלדור חזר לסלון לבדו, שתי דקות מאוחר יותר אמא שלו והוא יוצאים מהמטבח... ואז הדברים מתחילים להיות ממש מוזרים, הוא נכנס לסלון ואומר 'אני יעשה את זה' ואז הולך לארוז את התיק שלו כשהסתכלתי על דמבלדור הניצוץ בעיניים שלו נעלם והוא נראה ממש עצוב משום מה, אבל ברגע שהוא ראה שאני מסתכל עליו הוא מיהר להסתיר את זה." הארי אמר והמצח שלו התקמט בבלבול.
YOU ARE READING
הנכד של וולדמורט
Fanficמה היה קורה אם לוולדמורט נולדה בת? מה אם יש לו גם נכד? מה אם הנכד שלו יוזמן ללמוד בהוגוורטס? איך הארי יגיב? את כול זה תגלו כאן. כול הזכויות שמורות לריק ריירדן וג'יי קיי רולינג