נקודת מבט: הארי
אחרי שסיימנו לאכול עלינו אני, רון, הרמיוני וג'יני לחדר שלי ושל רון אותו חלקנו גם עם פרסי.
אחרי שהבנתי שהוא נעלם באמצע הארוחה רציתי לקום ישר ולחפש אותו, אבל גברת וויזלי לא נתנה לי בטענה שאני צריך לאכול משהו. ברגע שהארוחה נגמרה יצאנו משם לכיוון החדר וג'יני החליטה להצטרף אלינו.
הגענו לחדר ופתחתי את הדלת לרווחה, בפנים מצאנו את פרסי עושה שכיבות שמיכה בקלות כזאת שזה ניראה מגוחך.
ברגע שהוא שמע את הדלת נפתחת הוא הרים את מבטו לכיווננו וחייך כמו שהוא נוהג לעשות, הוא הפסיק את מה שנראה כמו אימון כושר והתיישב על הרצפה ליד המיטה שלו.
"מה פספסתי?" הוא שאל אותנו בחיוך קונדסי.
"שום דבר מיוחד." עניתי נכנס לחדר.
"למה הלכת?" הרמיוני שאלה בסקרנות, בתשובה פרסי רק משך בכתפיו ואמר בפשטות. "הייתי צריך קצת שקט..."
הנהנתי והתיישבנו גם אנחנו. אני ורון שיחקנו משחק שח-מט מתפוצץ, הרמיוני ישבה על הרצפה לידינו קוראת ספר וג'יני ישבה לידה ושיחקה עם קרוקשנקס, פרסי קם ויצא מהחדר, אני מניח שכדי להתקלח בגלל שאחרי כמה זמן הוא חזר עם שיער רטוב.
וככה הימים עברו, רגועים יחסית, אנשים המשיכו לבוא וללכת והיו די הרבה ישיבות של המסדר, ניסינו לצוטט לחלק מהן אבל גברת וויזלי הייתה תופסת אותנו ושולחת אותנו בחזרה למעלה.
היום האחרון של החופש הגדול הגיע, בדיוק טאטאתי את לשלשת הינשופים של הדוויג מעל לארון הבגדים כשרון נכנס לחדר ובידו שתי מעטפות.
"הגיעו רשימות הספרים," הוא אמר, וזרק לי את אחת המעטפות כשאני עוד עומד על הכיסא. "הגיע הזמן, כבר חשבתי ששכחו. בדרך כלל הן מגיעות הרבה יותר מוקדם..." המשיך רון לדבר.
סיימתי לנקות את שאריות הלשלשת מעל לארון הבגדים, זרקתי את הפסולת לתוך השקית, וזרקתי את השקית מעל לראש של רון אל פח האשפה שהיה בפינת החדר, הפח בלע את השקית בקול גיהוק.
פתחתי את המכתב: המעטפה הכילה שני דפי קלף. אחד מהם היה התזכורת הרגילה על פתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר, והשני רשימה של ספרים נחוצים לשנה הקרובה.
"רק שניים חדשים," אמרתי מסתכל על הרשימה. "ספר הכשפים הבסיסי, רמה 5 מאת מירנדה גוזלי, ותיאוריה של קסמי מיגננה מאת ווילבר סלינקהרד."
קראק.
פרד וג'ורג' היתעתקו לפתע לצידי אבל כבר הייתי כל כך רגיל לזה שאפילו לא נפלתי מהכיסא.
"בדיוק תהינו מי הזמין את הספר של סלינקהרד," פתח פרד.
"כי פירוש הדבר שדמבלדור מצא מורה חדש להתגוננות מפני כוחות האופל," אמר ג'ורג'.
YOU ARE READING
הנכד של וולדמורט
Fanficמה היה קורה אם לוולדמורט נולדה בת? מה אם יש לו גם נכד? מה אם הנכד שלו יוזמן ללמוד בהוגוורטס? איך הארי יגיב? את כול זה תגלו כאן. כול הזכויות שמורות לריק ריירדן וג'יי קיי רולינג