Dudaklarımızı ayırmıştım bir süre öpüştükten sonra. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu ve böyle çok tatlı görünüyordu. Yanaklarını ısırmamak için zor duruyordum.
"Sen beni ikinci kez öptün?"
Bunu soru sorar gibi değil de daha çok kendini inandırmak için söylemiş gibiydi. Ama yine de cevapladım.
"Evet Jadey seni ikinci kez öptüm" diyip göz kırptım.
Bunu söylememle gözleri ile ağzı aynı oranda açılmıştı. Artık dayanamayıp yanağını ısırdım.
"Nabayım çok tatlıydın. Dayanamadım" dedim şirin bir şekilde gülümseyerek.
"Yani sende beni mi seviyorsun?"
"Yok canım ben öylesine seni iki kere öptüm" dedim alayla.
Gözleri dehşetle açılmıştı. Hadi ama bu dediğime inanmış mıydı cidden? Ses tonum şaka yaptığımı ele veriyordu zaten. Sanırım bu olanlar ona fazla geldiği için böyle tepki vermişti.
"Yani beni sevmiyor musun?" diye sordu kırgın bir sesle.
Sesi çok üzgün geliyordu. Şaka olsa da yine de onu kırmıştım. Kollarımı boynuna doladım ve kulağına yaklaştım.
"Seni çok seviyorum güzelim" diye fısıldadım.
Gözleri dolmuştu ve bir iki damla yaş omzumu ıslamıştı. Belimden kavrayıp bana sıkıca sarıldı. Burnunu boynuma yaklaştırıp kokumu içine çekti. Bir süre daha öyle kaldıktan sonra kafasını kaldırdı.
"Benim Meleğim olur musun küçük bisküvim?" diye sordu gözlerimin içine aşkla bakarak.
"Evet senin benim Meleğim olduğun gibi bende senin Meleğin olurum" dedim yanağına öpücük kondurarak.
Yine beni kolları arasına alıp sıkıca sarılmıştı. Kokusu çok hoştu ve beni rahatlatıyordu. Kalbinin sesini buradan duyabiliyordum. Muhtemelen o da benimkini duyuyordu. Elimden tutarak beni salıncağa bindirdi ve korunmak için sürgülü şeyi indirdi.
"O zaman seni biraz uçuralım küçük bisküvim" dedi burnuma öpücük kondurarak.
Arkama geçip beni sallamaya başladı. Dediği gibi cidden beni uçuruyordu ve bu da kahkahalara boğulmama sebep oluyordu. O gün ikimiz için de dünyanın en mutlu günüydü.
Eveeeet çiftimiz birleşti. Sizce bu kitabı kısa hikaye yapıp bir iki bölüme bitireyim mi? Yoksa 60 70 bölüme kadar uzatayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little biscuit | jerrie
Fiksi Remajajade, bilinmeyen numaradan perrie'ye aşkını ilan eder. TAMAMLANDI