Bölümde aşırı dozda smut bulunur. Rahatsız olacaklar lütfen okumasın. Ulan Nisa senin yüzünden smut yazdım sjwodbskdhs. Yorum yapmazsan döverim. Bu bölümü oneonetakecontrol yine Oliaşkıma ithaf ediyorum. Bu yaptığım jeste düşmeyende ne biliyim 😉
***Zil sesini duyduğumda açmak için kapıya doğru gittim. Annem olamazdı. Çünkü beni yaklaşık beş dakika önce arayıp teyzemlerde kalacağını söylemişti. Daha fazla beklemeyip kapıyı açtım. Açmamla beraber Jade hemen içeri girmiş beni kapıyla kendi arasına almıştı. Ne olduğunu daha anlayamadan dudaoklarını dudaklarımın üstüne kapatıp öpmeye başladı. Bende ona ayak uydurarak karşılık verdim. Beni kucağına alarak odama doğru çıkmaya başladı. Bu arada ellerini tişörtümün altından içeri sokmuş tenimi okşuyordu.
Odamın kapısını sert bir şekilde açıp beni yatağa bıraktı. Onu çıldırttığımı biliyordum. Ama bu kadar çıldıracağını bilmiyordum. Tekrardan dudaklarıma kapanıp ellerini tişörtümün altından göğüslerime çıkardı. Göğüslerimi sıktığında dudaklarına doğru inlemiştim. Dudaklarımdan ayrılıp tişörtümü çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sütyenimden taşan göğüslerime ıslak birer öpücük bırakmıştı. Bir eli kopçamı buldu ve yavaşça bedenimi sütyenden kurtardı. Dudaklarını göğüslerime bastırıp dişlerini geçirmişti. Sert bir şekilde ısırdığı için muhtemelen orası moraracaktı.
Kulağıma yaklaşarak kulak mememi ısırdı ve fısıldadı.
"Hadi bana sextingdeki gibi hünerlerini göster bebeğim"
Dediği şeyi duymamla içim titremişti. Bir anda kendimi onun kucağında oturuyormuş gibi bulmuştum. Tişörtünü yırtarcasına çıkarıp kenara attım. Sütyenini de çıkarıp eşsiz göğüslerine bakmaya başladım. İlk önce minik minik öpücükler kondurdum. Sonra da dilimi göğüs ucunda gezdirmeye başladım. Göğüs ucunu dudaklarımın arasına alıp emdim. Diğer elim aşağılara inmiş pantolonunun düğmesini çözüyordu. Diğer göğsüne geçip dişlerimin arasına alıp ısırdım. Isırdığım yere bir tane öpücük kondurup aşağılara indim. Jade'in inleme sesini duydukça daha çok çıldırıyordum. Pantolonunu çıkarıp diğer kıyafetlerinin yanına yolladım. İç çamaşırının üstünden kadınlığını okşamaya başlamıştım. Daha şimdiden ıslanmıştı. Külotunu dişimle sıyırarak çıkardım ve vajinasına ilk dil darbemi attım. İnleyip kafamı daha çok bastırmıştı.
"A-Ah Perrie devam et bebeğim"
Kendimi frenleyip durdurdum. Biraz oyundan zarar gelmezdi. Durduğumu fark edince gözleri yalvarırcasına bakmaya başlamıştı.
"Devam et lütfen Pez"
"İsmimi bir daha inle"
"Ah Perrie beni çıldırtıyorsun"
Dudaklarına öpücük kondurup tekrardan kafamı vajinasına gömdüm. Dil darbelerimi hızlandırmaya başlamıştım. Kasılmasından geleceğini anlamıştım. En sonunda kendini serbest bırakıp ağzıma doğru boşalmıştı. Tadını hiçbir şeyle değişmezdim. Çünkü çok mükemmel bir tadı vardı ve sadece o tada ben bakabilirdim.
Kafamı vajinasından kaldırıp kendi pantolonumu ve iç çamaşırımı çıkardım. Üstüne uzanıp ona doğru sürtünmeye başladım. Nerdeyse aynı hızda birbirimize sürtünüyorduk. Dilimi dudaklarından içeri sokarak diliyle buluşturdum. Ağzıma doğru inlemişti. Kısa bir süreliğine öpüştükten sonra ayrıldık.
"Cidden sen bu dünyadaki en mükemmel şeysin" diyip dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı.
Sürtünmeyi bırakıp beni altına almıştı. Boynumu ısırıp biraz beklememi ve geri geleceğini söylemişti. Çarşaf gibi bir şeyi üstüne dolayıp odadan çıktı. Ne yapacağını cidden merak ediyordum. Bir süre sonra elinde tepsiyle içeri girmişti. Gördüğüm kadarıyla tepsinin içinde küp buzlar vardı. Yatağımın yanındaki komodine tepsiyi bıraktı ve bir tane buzu ağzına attı. Dudaklarını dudaklarıma bastırıp buzun ikimizin ağzında dolaşmasını sağladı. Bir yandan öpüşmeye devam ederken eline iki tane buzu aldı ve göğsüme bıraktı birisini. Hissettiğim soğuklukla inlemiştim. Dudaklarımdan ayrılıp göğüslerime indi ve oradaki buzu diliyle hareket ettirdi. Hissettiğim haz inlemelerimi daha çok arttırıyordu. Buz eriyince kasığıma doğru gitti. Eline bir tane buz parçası alıp yavaşça içime soktu. Çığlık atıp tırnaklarımı sırtına geçirmiştim. Buzu öylece bırakıp dil darbeleri atmaya başlamıştı. Bu zevke daha fazla dayanamayıp çığlık atarak ağzına doğru gelmiştim. Buz içimde erimişti. Vajinamı diliyle temizleyip kendini üstüme doğru bıraktı.
"Sen çok güzelsin küçük bisküvim"
"Seni seviyorum sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little biscuit | jerrie
Teen Fictionjade, bilinmeyen numaradan perrie'ye aşkını ilan eder. TAMAMLANDI