Amelia yüzünden Alex'ten ayrılmayı düşünüyordum. Evet evet en yakın zamanda Alex'ten ayrılacaktım. Çünkü Amelia'nın kim olduğunu çok merak ediyordum ve zaten Alex'ten de eskisi kadar hoşlanmıyordum.
"Naber bebeğim? Ne düşünüyorsun kara kara?" diye sordu Jesy yanıma otururken.
"Hiç. Sadece Alex'ten ayrılmayı düşünüyordum"
"NE? SEN CİDDİ MİSİN?" diye sordu büyük bir heyecanla.
"Evet evet doğru duydun"
Sonra ise Amelia ile olan mesajlarımızı okuttum. Gözleri mutlulukla parlıyordu.
"Bu kızı daha çok sevmeye başladım şimdi"
"Neyse hadi kalk çardağa gidelim. Zaten uzun tenefüsteyiz. Sınıfta sıkıldım"
Beraber kalkıp yürümeye başladık. Koluna girmiştim. Çardaktayken Jade ve yanında bir kızı görmüştüm.
"Hey Jade, Leigh buraya gelsenize" diye bağırdı Jesy.
Anlaşılan Jade'in yanındaki kızı tanıyordu. Leigh Jesy'nin yanına Jade ise benim yanıma oturmuştu. Onun varlığını yanımda hissetmemle bir heyecan basmıştı.
"Hey ben Leigh-Anne. Sende Perrie olmalısın. Jade senden bahsedip duruyordu"
Demesiyle Jade'i büyük bir öksürük krizine sokmuştu. Onun bu hâline gülümsemiştim.
"Yani geçen çarpıştık ya. Onu anlamıştım. Ondan bahsediyor" dedi Jade yanakları kızarık bir hâlde.
"Tanıştığıma memnun oldum Leigh. Siz nerden tanışıyorsunuz?" diye sordum Jesy ile ikisini göstererek.
"Kantinde çikolata alırken tanışmıştık. İkimizde aynı çikolatayı istiyorduk ve son bir tane kalmıştı" dedi Jesy kıkırdayarak.
"Sonra ne yaptınız?" diye sordum heyacanla.
"Çikolatayı aldık ve bölüştük. Mutlu son" dedi Leigh ellerini kaldırarak.
Söylediğine hepimiz kahkaha atmıştık. Jade sürekli beni izliyordu. Fark etmediğimi düşünüyordu sanırım ama fark etmiştim. Göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırıyordu ve bu çok tatlıydı.
"Siz hangi sınıftasınız?" diye sordum Jade ve Leigh'ye bakarak.
"Sizden bir üst sınıftayız. 12/d ye gidiyoruz"
Anlamışcasına kafamı salladım.
"Ee Perrie okulun en popüler çocuğuyla çıkmak nasıl bir duygu?" diye sordu Leigh kıkırdayarak.
"Çokta iyi sayılmaz. Hatta yakında ayrılmayı düşünüyorum"
Bunu söylememle Jade'in gözleriyle ağzı aynı oranda açılmıştı.
"Sen ciddi misin?" diye sordu Jade.
Cevap olarak kafamı salladım. Niye bu kadar şaşırdığını ve sevindiğini anlayamamıştım.
"Yani şaşırdım sadece o kadar"
Bir süre daha sohbet ettikten sonra Jade ve Leigh kalkmışlardı.
"Jade çok tatlı değil mi?"
"Leigh çok tatlı değil mi?"
İkimizde aynı anda konuşmuştuk. Jesy Leigh'den mi hoşlanıyordu yani?
"Sen Leigh'den mi hoşlanıyorsun Jesminda?"
"Eh sanırım onun gibi bir şey. Sende Jade'den mi hoşlanıyorsun yoksa?" dedi imalı bir şekilde.
"Yok amk sadece tatlı buldum yani o yüzden"
Bana 'yav he he' temalı bakışını attı. Bende sadece gülümsemekle yetindim.
Amelia: Çok güzel gülüyorsun be
Amelia: O gülüşünden öpesim geliyor
Gelen mesajlarla kalbim koşuya çıkmaya başlamıştı. Bir mesajı bile beni oldukça etkiliyordu.
Perrie: Bunu gerçekleştirmen için önce karşıma çıkmalısın
Amelia: Eh biliyorum
Amelia: Şey bodrumdaki boş odaya gelir misin?
Amelia: Sana sarılmaya ihtiyacım var da küçük bisküvim
Heyecandan ne yazacağımı şaşırdım. Bir süre düşündüm ve en sonunda kalbimi dinlemeyi seçtim.
Perrie: Geliyorum bilinmeyenim
Perrie: Ve söz gözlerimi açmayacağım
Yiiiaaa neden bu kadar tatlılar ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little biscuit | jerrie
Teen Fictionjade, bilinmeyen numaradan perrie'ye aşkını ilan eder. TAMAMLANDI