Izgubila sam ih😑

670 6 1
                                    

Jbt zvoni mi alarm ,ustala sam da pogledam koliko ima sati 07:30 ahhh mora da je Miloš kući jer samo on to radi još od kad smo bili deca.
Ništa onda moram da ustanem ,jer nemogu da spavam ,ustala sam napravila sam krevet ,obavila u kupatilu ličnu higijenu i krenula dole u kuhinju .I eno ga stoji za šporetom i pravi doručak  dobro bar ću ga naterati da mi namesti doručak hahaha kako sam zla😂😂😂.
Dobro jutro -prva ga podsetim da sam ustala i došla  .
E ustala si -pravi se lud ,i smeška se  i dalje pravi doručak.
Pa naravno kad imam tupsona od brata pa mi je navio sat da ustanem još u pola 8 -pola 8 sam se već drala ,dok on ležerno sedi za stolom .
Sedi moram nešto da ti kažem-stavi lice u šakama ,wau pa ono jeste malo čudno što je ovako odjednom došao ali ...sednem i pomazim ga po glavi jer znam to da voli.
Kaži-izvadi lice iz šake i pogleda me.
Moraš biti jaka Aurora jel to okej?-počinje da me plaši ovo njegovo ponašanje,i onda se setim gde su nam roditelji?
Miloše gde su mama i tata?-on prebledi i nastavlja da me gleda .
Nema ih -jednostavno kaže i počne da jeca.
K-kako ?-zamucam dok mi se u očima skupljaju suze .
Otac on je upao u neke dugove i sad traže pare od mene ako im ne dam imaju ugovor da mi tebe uzmu-jako zaplače ,jeca ,lomi se dok ja sedim i ćutim i gledam u jednu tačku.
Kaži nešto -zamoli me 😑,šta sad da mu kažem moram mu biti podrška.
Milošević koliko traže -usudim da ga pitam ,bojim se odgovara ,on gleda me i ne verujem šta ću da čujem upravo.
4 miliona ,ali ti večeras ideš kod babe za Pariz -gleda me sa plavim očima i poručuje da se boji kao ja.
Ne ,neću da te ostavim i ovako će me verovatno naći za mesec ,dva .
Kad da se spremim?-pitam ga hladno ,bolno.
Sad-ni ne pogleda me samo tamo kaže.

I prvo poglavlje ..
Kako vam se svidja ?
Pussa!😍😘

Nezaboravljive godineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin