„Ale prosím tě, bude se ti to líbit, uvidíš," přišpendlil mi ruce za hlavou na gauči, kde jsme se nacházeli a pokračoval v líbání na krku. „Ne, nech toho, pusť mě!" zmítala jsem se pod ním a snažila se vymanit z jeho sevření. Marně.
„Nech toho!"
„Drž hubu," procedil skrz zuby a stiskl mě ještě víc, že jsem si ani hned nevšimla, že mě drží jen jednou rukou. Až po tom, co mi začal mačkat hrubě pravé prso. „Přestaň,.. Prosím," byla jsem bezradná, chtěla jsem už z téhle situace pryč, ale nevěděla jsem jak. Jediné na co jsem se po chvíli zmohla, bylo kopnutí do břicha, ale to vůbec nepomohlo.
„Kurva!" chytl mi nohu a dal jí na stranu. „Takže to máš ráda takhle jo, ty děvko. Tak tvrdě teda!" „Ne..," ani jsem znova nestihla nadechnout v tom mi přistála na tváři facka a po chvíli jsem ucítila nehoráznou bolest. Na sucho. Jedním přírazem.Po pár minutách zpomalil tempo a pohladil mě po boku, pak po tváři. Pomalu mi kladl polibky od tváře přes krk po prsa a mně se to ač nechtěně začalo líbit. Vjela jsem mu prsty do vlasů a jemně za ně zatahala při jeho dalším přírazu.
Probudila jsem se na stejném místě jako jsem včera únavou zřejmě usla. Na gauči. Oblečená. Chytrý.
Když jsem se po chvíli zvedla a koukla se na mobil, zjistila jsem, že jsou 4 ráno. Cítila jsem se šíleně. Nikdy by mě nenapadlo, že tenhle pocit zažiju znova. Po dvou letech bývalého vztahu, který byl plný bolesti a strachu, jsem si myslela, že tyhle věci jsou už pryč. Jsou, částečně. Tohle nebylo tak surový a zlý, ale cítila jsem se po tom stejně tak nešťastně. Nechápu, jak se to mohlo stát. Jen tak..
Dost. Sebrala jsem se se svými věcmi a rozhodla se jít domů. Osprchovat a vyspat se.
ČTEŠ
Teach.
RomanceStudentka a učitelka. Trochu jinak. Alex je velmi silnou osobností ať už ve školním, uměleckém i drogovém prostředí. Zprvu velmi arogantní a chladná, ale také neodolatelná. Mezi její přednosti patří sebevědomí a charisma, kterými dokáže okouzlit jak...