Konec poslední hodiny. Konec týhle pakárny. Zbalila jsem si zbytek věcí ze stolu a hodila si batoh na záda. „Do měsíce ji dostanu," zvedl se vzápětí z místa Ron a s úšklebkem kývl k tý nový profesorce skrz třídu stále plnou lidí zvedajíc židle. „Tak to nevim, jestli je s čím se chlubit," zasmála jsem se. Není o co stát. Takovouhle chudinkou hrájice si na někoho si zaplácávat svůj čas.. To může chtít jen takový dement, jako je Ron. Vydali jsme se ven ze třídy, v tom jsem zaslechla své jméno. „Co je?!" „Zůstaň tady, musíme si něco vyjasnit,.." řekla přísně. Snad se začnu bát.. Na co si hraje, tyvole. „Třeba někdy jindy," ušklíbla jsem se a prošla dveřmi ven. Ron tam ovšem zůstal. Chce si jí rozdělat už teď, podrazák prašivej.
Z pohledu Demi
„Třeba někdy jindy." Sakra. Jak může být někdo tak sebejistý? Prošla dveřmi a poslední, co jsem zahlédla byly konečky jejích dlouhých hnědých vlasů. Nikoho takovýho jsem ještě nikdy nepotkala. Celou hodinu jsem se neubránila nepropalovat ji pohledem. Ale nebyl v tom jen vztek a ublíženost. Prohlížela jsem si jí. Její tvář, oči plné neznáma a plné rty, které se občas pokroutily do jedovatého úšklebku.
„Omlouvám se," z mého přemýšlení mě vytrhl chlapec stojící přede mnou. Její kamarád. Pozvedla jsem obočí. „Za její chování," dodal. „Mimochodem, já jsem Ron. Ron Lindston," natáhl ke mně ruku s přeslazeným úšklebkem, kterou jsem chtě nechtě přijala se slovy „Demetria Lovato,". Nevypadá na nevinného studenta, co se chce ospravedlnit za chování jeho kamarádky. „Víte, ona Alex je prostě taková," odmlčel se. Hm. Alex. „Ať je jaká chce, v mých hodinách se tohle nebude opakovat," pobrala jsem si věci z kantorského stolu. „Ukažte, pomůžu Vám." „Děkuji," oddychla jsem si s úsměvem. „Odkud vlastně jste?" „Z Texasu." „Z Texasu..," zopakoval. „To je docela daleko," Génie ti neříkají? „A jak dlouho jste tady, v Massachusetts?" „Před dvěma lety jsem se sem přestěhovala, dodělala školu a začala pracovat na jedné základce," odemykala jsem svůj nový kabinet, který budu sdílet ještě se dvěma profesorkami a který také bude představovat mé hlavní útočiště pro pár následujících týdnů. „A co to, že jste přešla sem?" položil mé věci na stůl. „Není to nějak moc otázek na začátek?" zdvihla jsem obočí s mírným úšklebkem. „Já jen, že nám tady chyběla nějaká sexy učitelka," mrknul na mě.
ČTEŠ
Teach.
RomansaStudentka a učitelka. Trochu jinak. Alex je velmi silnou osobností ať už ve školním, uměleckém i drogovém prostředí. Zprvu velmi arogantní a chladná, ale také neodolatelná. Mezi její přednosti patří sebevědomí a charisma, kterými dokáže okouzlit jak...