(CANIM BİASCIĞIM SJKSJDKX)
Kim Jennie: 17 yaşındadır. Çok kavgacı bir tiptir. Rosé ile bebeklik arkadaşıdır.Çocukluğundan beri dövüş eğitimi görüyordur. Küfürbazdır. Çok swagdir. Doğuştan tanrıça💚. Arkadaş grubu ona Jendeuk,Nini,Jenjen diye seslenir. Yatılı bir Lise'de kalmaktadır. Seoul erkek lisesinden nefret ediyor.En yakın arkadaşları Rosé,Jisoo ve Lisa'dır.(CANIM WRECKERİM YA YERİM TİPE BAK)
Park Chaeyoung:17 yaşındadır. Jennie kadar kavgacıdır. Jennie ile bebeklik arkadaşlarıdır. Jennie ile birlikte çocukluğundan beri dövüş eğitimi almaktadır. Arkadaş grubu ona Roséanna,Rosé,Rosié diye seslenir. Yatılı bir Lise de kalmaktadır. Seoul erkek lisesinden nefret ediyor.En yakın arkadaşları Jennie,Jisoo ve Lisa'dır.(YA BU RESMİ ÇOK GÜZEL KUZUMUN)
Kim Jisoo: 17 yaşındadır. Lisa ile bebeklik arkadaşıdır. 8 senedir dövüş eğitimi almaktadır. Çok konuşkandır. Yemek yemeyi çok sever. Arkadaş grubu ona Jichu,Pikachu,Jis diye seslenir. Seoul erkek lisesinden nefret ediyor. En yakın arkadaşları Rosé,Jennie ve Lisa'dır.(YAW TİPE BAKK)
Lalisa Manoban: 17 yaşındadır. Jisoo ile bebeklik arkadaşıdır. 8 senedir dövüş eğitimi almaktadır. Tatlı biridir. Sevecandır. Arkadaş grubu ona Lili,Lislis,Lilicorn diye seslenir. Seoul erkek lisesinden nefret ediyor. En yakın arkadaşları Jennie,Jisoo ve Rosé'dur.Bu hikaye PastelGirl4 için yazılmıştır. Erkek tanıtımı birazdan gelecek.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink Okulu-Düşman okullar
FantasyBu iki çete birbirlerine düşmanlardır. Ya okulları birleştirilirse ne olur? İlk bölümlerim biraz acemi ama sona doğru güzelleşiyor♥