-7

5.2K 264 49
                                    

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Tatilin 1. Günü
Lisa'nın ağzından
Sonunda bavullarımızı da yerleştirmiştik. Bugün günlerden salıydı. Haftaya salı günü döneceğiz sanırım.

Jennie ile aynı odadaydık. Bu çok iyi oldu çünkü ikimizde uykuyu çok severiz yani birbirimizin uykusuna karışmayacağız.

3 gün sonra tekne ile denize açılacaktık. Bu iyi aslında. Belki Jungkook'u suda boğabilirim:)

Kapımızın çalınması ile duraksadım. Jennie 'Gir' diye bağırmıştı. Ama hala kapı çalınıyordu.

Jennie=Girsene lan kimsen!

Kapı çalınmaya devam etti ve gülme sesleri geldi. Jennie ile bir hışım ayağa kalktık,kapıyı açtık.

Lisa=Pislikler komik mi?

Jennie=Min Salak Yoongi ve yandaşı Jeon Salak Jungkook!

Yoongi=İyi korkuttuk he.

Jennie=Korkmadık sinir olduk!

Jungkook=Bunlar korkar mı lan?

Lisa=Ne pisliksin sen ya!

Jisoo=Çocuklar yemek hazır gelin.

Jennie=Yaşasın kurtuluyoruz sizden.

Dedi ve Jennie ile aşağıya indik. Jungkook'lar da arkamızdan geliyordu. Masaya oturduğumuz da kimse konuşmamıştı. Zaten onlarla ne konuşacaktık ki? Ah! Tae olsaydı ne eğlendirirdi bizi canım kankam. Salona geçtik,Jennie ile anime izlemeye başlamıştık. Ki erkekler televizyonu kapatıp bizimle oyun oynamak isteyene kadar.

Lisa:Ya ne oynayacağız?

Jennie:Anime daha önemli!

Jimin:Ya D,C oynayacağız. Yapmayan havuza atlar.

Rosé ve Jisoo onaylamıştı. Eğlenmekten zarar gelmez değil mi?;)

Lisa:Tamam kabuldür.

Jennie:Peki bende kabul ediyorum.

Hepsi sırıttı ve havuzun orada ki masalara oturduk.

Jungkook:İlk ben çeviriyorum o zaman.

Jisoo:Çevir.

Jungkook çevirdi ve soru kısmı bana,cevap kısmı Jin'e geldi.

Lisa:Söyle bakalım sürekli aç olan Jin. D mi C mi?

Jin:Ben C diyorum. Delikanlı adam korkmaz.

Lisa:Sokağa çık karşına gelen,yanında erkek olan bir kadını kendine çek ve öp.

Jin:Yok artık. Kim öğretiyor bunları?!

Elimle Jennie'yi gösterdim.

Lisa:Jennie öğretiyor. İyi ki de öğretiyor. İşime yarıyor;)

Jin:İyi gidiyorum!

Gülerek onları izliyorduk. Tabii erkekler hariç. Ruhsuzlar. Düşüncelerimden Jennie'nin anırması ile ayıldım. Kafamı Jin'e çevirdiğim de dayak yediğini gördüm. Böylece bende anırmaya başladım.

Jin ağzı burnu dağılmış şekilde geldiğinde hepimiz ona bakıyorduk.

Jin:Bence bugünlük bu kadar oyun yeter.

Rosé:Bence de yeter. Haline bak.

Jisoo:Hani sen çok güçlüydün. Tamam tamam inandık. Çok iyi dövüşüyorsun.

Jin:Ya adamın ev kadar kası vardı. Nasıl dövüşseydim?

Lisa:Hadi uyuyalım artık. Saat 12 olmuş.

Jennie:Ne ara geçti ya?

Lisa:E zaten Jin'i dayak yemesi 2 saat sürdü.

Dedim. Ardından ise güldüm. Hepimiz odalarımıza çekildik. Tabii biz Jennie ile uyumadık. İlk defa. Biraz dedikodu yapmaktan zarar gelmez. Böylece tatilimizin 1. günü bitti.
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
●●
Yeni bölüm geldi. Normalde daha erken atacaktım ama az yazmıştım. Gerçi bu da uzun değil ama olsundu. Yarın ve ya gece yeni bölüm atarım. Bu hikayeyi gerçekten çok seviyorum. Bu yüzden günde 2 bölüm bile atabilirim.

Sizi seviyorum💜

Bangtanpink Okulu-Düşman okullarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin