-11

5.1K 267 70
                                    

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
Tatilin 5. Günü
Lisa'nın ağzından
Dün Jennie ile odamıza kaçmış,bir daha da çıkmamıştık. Zaten kızlarla genellikle yemek yemediğimizden acıkmamıştık.

Bugün tekne turuna gidecektik. Çok eğleneceğimize eminim. Aslında bu tatil bize kısa geldiği için 1 hafta daha uzatmayı düşünüyorduk. Ama sadece düşünüyorduk çünkü bu hafta sınavlar başlayacaktı ve biz girmezsek atılırdık. Normalde umurumuzda olmaz ama son senelerimiz hiç öyle bir şey istemiyoruz.

Jennie ile ne giyeceğimizi düşünürken,tabii sadece düşünüyorduk.

Jennie:Acaba biraz süslenerek mi gitsek?

Lisa:İkimizde süsü severiz ama bilmiyorum.

Jennie:Etek falan giyebiliriz.

Lisa:Olabilir aslında.

Biraz daha dolabı karıştırdıktan sonra;

Lisa:Hemen Instagram'a resim atmalıyız.

Jennie:Ben atarım.

~~

{Altlarında siyah kot şort düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{Altlarında siyah kot şort düşünün.}
@nini_jen:Tekne turuna çıkıyoruz ama resim atmadan olmazdı. Hiç aktif değiliz kusura bakın.

1.000.000 Beğeni

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır..

~~
Lisa:Bu ne mükemmellik?

O sırada Rosé'nin dedi duyuldu.

Rosé:Kızlar hadi inin aşağıya.

Jennie:Geliyoruz Pasta.

Rosé:Bekliyoruz Nini.

Lisa:Burada bende varım!

Yapmacık bir sinir ile söylemiştim. Jennie buna gülüp beni öptüğünde çocuk gibi ellerini çırpmıştım. Ne hala küçük bir çocuğum ben.

Merdivenlerden indiğimizde üstümde Jungkook ve Yoongi'nin bakışlarını hissediyordum. Jennie de öyle olmalı ki yerinde rahatsızca kıpırdanıyordu.

Jisoo:Hadi millet arabaya doluşun.

Lisa ve Jennie:Uww çok eğleneceğiz.

Rosé:Yine delirdiler hadi gidelim.

Buradan tekneye çok uzak değildi. Yani bir 20 kilometre. Şimdi düşününce uzun geldi ya. Neyse arabaya doluştuğumuzda herkes yerinden şikayetçiydi.

Bir 30 dakika sonra varmıştık. Arabadan indiğimizde Jennie ile sevinç çığlıkları atıyorduk.

Tekneye sonunda girebildiğimizde direk koltuklara yerleştik.

Bangtanpink Okulu-Düşman okullarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin