-4

6.4K 318 167
                                    

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Jisoo'nun ağzından

Yoongi=Tamam o zaman gidelim.

Jennie=Siz gelmiyorsunuz! Biz gidiyoruz!

Jimin=Hadi ama çok eğleneceğiz.

Lisa=Sen ciddi misin? Düşmanların ile mi eğleneceksin?

Jisoo=Siz biraz kafayı sıyırmışsınız galiba.

Rosé=Galiba mı? Biraz mı? Unnie sence böyle mi?

Jungkook=Hadi ama ağlamayın.

Jin=Ergen misiniz siz?

Rosé=Taktınız ergene!

Jimin=Hadi ama Rosé..

Rosé=Bana sakın bir daha Rosé deme!

Jimin=Neden Rosé?

Sırıttı gerizekalı. Tabi bilmiyor Chae'nin anısını!

Rosé=Bana bak Jimin, bana sadece yakınlarım Rosé der!

Jimin=Hmm... Mesela seni terk eden annen ile baban da mı derdi? *Güler*

Jennie=Jimin fazla oluyorsun!

Yoongi=Hadi ama yalan mı? Rosé'nin annesi ile babası onu terk edince sizde yaşamaya başladı sonra senin annenle baban ölünce buraya geldiniz.

Jisoo=Siz bunları nasıl biliyorsunuz?

Jin=Mesela senin annen ve baban intihar etti değil mi?

Jungkook=Lisa,ailen vurulmuştu değil mi? Acı bir ölüm olmalı.

Lisa yutkundu ve dolan gözleri ile ona bir adım yaklaştı.

Lisa=Uh,Jeon Jungkook senin de baban,anneni başka adamlar ile yatakta basmıştı değil mi? Sürtük bir kadının oğlu olmak nasıl bir duygu?

Jungkook,Lisa'ya tokat atmıştı. Lisa ise gülüyordu. Sonra böyle dediği için bende Jin'e yaklaştım. Ardından konuştum.

Jisoo=Evet,Kim Seokjin baban,anneni Jungkook'un annesi ile aldatmıştı değil mi? Hadi utanma da söyle.

Gözleri doluyordu işte zafer benim. Rosé ise Jimin'e yaklaştı.

Rosé=Park Jimin,Baban anneni öldürmüştü değil mi? Ah,çok yazık sana. Özledin mi anneni?

Güldü ardından. Jennie bir adım öne çıktı. Bekliyorduk çünkü. Tek o kalmıştı.

Jennie=Min Yoongi,hani babası'nın,annesi'ne tecavüzü ile dünyaya gelen Min Yoongi. Baban ne aşağılık bir adam. Asıl anne'ne ne demeli? Ardından babanla çoğu kez birlikte olmuş. Sana acıyorum Min Yoongi. Ailen de senin gibi şerefsizmiş! Ah,kıyamam sana küçük aile kuzusu Min Yoongi.

Hepsi bize nefret ile bakıyorlardı. Daha da baksınlar.

Blackpink=Nasıl bir duyguymuş piçler.

Güldük ve duvardan atladık.

Jin=Sizin belanız biz olacağız. Göreceksiniz!.

Gibi bir sürü şey gevelemişlerdi. Umurumuzda mı? Hayır! Bara gittik. Oturduk,dans ettik,karaoke yaptık. Sonunda gecenin 2'sinde yurda dönmüştük. Odamıza girdiğimizde direk kendimiz yatağa attık.

Sabah

Sabah yine hep olduğu gibi ilk ben uyanmıştım. Yan odadan gülme sesleri geliyordu. Bunlar o gereksizler işte. Of banane•,•

İyice gerindim ve yatağımdan kalktım. Birde Lisa gece sürekli kıpırdanmasa harika olacakta! Kızları uyandırdım. Yani sadece Rosé'yi. Rosé,Jennie'yi. Ben ise Lisa'yı uyduracaktım. En zor iş bu herhalde.

Bangtanpink Okulu-Düşman okullarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin