●●
Tatilden dönüş günü
Jennie'nin ağzından
Sabah Rosé'nin beni öpmesi ile uyanmıştım. Bugün dönüş günümüzdü. Normalde bugün okula gitmeliydik. Fakat dün dönmekten vazgeçip bugün dönmeye karar vermiştik.Tatil güzel geçmişti. Eğlenceliydi. Bir sürü şey yaşamıştık.
Mesela Lisa ile modellik yaptığımız resmi Yoongi'lerin odasında bulmuştuk. Hala o konu hakkında düşünüyoruz.
Rosé ölüyordu. En istemediğim en kötü anı.
Lisa ilk öpücüğünü Jungkook'a vermişti.
Sabah 5'de kalkıp Ben,Lisa,Jungkook ve Yoongi denizde sarhoş olmuştuk.
Ve en önemlisi Jin ile Jisoo sevgili olmuştu.
Bu tatil gerçekten bizi yakınlaştırmıştı. Aslında sadece Jin ve Jisoo'yu.
Biz diğerleri ile yakın değildik. Olacağımızı da sanmıyorum.
Bugün dönüş günümüz olduğu için mutsuzdum. Hiç o lanet okula gitmek,gitmeyi bırak adım bile atmak istemiyordum.
Aslında düşünüyordum da Yang bey bizi aradığı ve okulu bırakacağı zaman nasıl sinirlenmiştik.
Şimdi ise onlarla tatil yapıyorduk.
Rosé'nin ve Jisoo'nun kavgası ile kendime geldim.
Rosé:Bunu nasıl yaparsın Jisoo. Hemde benim iznim olmadan! Ne zamandan beri benim hakkımda karar almaya başladın.
Jisoo:Sanki kötü bir şey yaptım Rosé.
Rosé:Şuan çok sinirliyim bana Rosé deme!
Jisoo:Abartıyorsun Chaeyoung!
Chaeyoung dediğine göre bir sorun var demektir. Çünkü biz Rosé'a sinirlendiğimiz de Chaeyoung derdik. Normalde Chae diyorduk.
Rosé:Neyini abartıyorum Jisoo! Haksız olan sensin ama ben haksızım gibi davranıyorsun.
Jennie:İki saattir sizi izliyorum. Neden böyle kavga ediyorsunuz?
Rosé:Hiç sorma Jendeuk.
Jennie:Sabah beni öperek uyandırdın. Şimdi ise çok sinirli gözüküyorsun. Bu hallerini sevmiyorum. Kendin ol. Neyin var söyle.
Rosé:Jisoo hanım,Jimin'e benim ona aşık olduğumu söylemiş. Şimdi ise Jimin gelmiş bana 'Tipim değilsin' diyor. Beni direk rezil etmiş. Ne söylesem inandıramadım Jimin' i. Ne yapacağım şimdi. Bildiğin bütün günüm sabahtan bok oldu. Onu bunu bırak ben Jimin'i sevmiyorum da.
Jennie:Jisoo neden böyle bir şey söyledin?
Jisoo:Haksız değilim. Sevgili olsunlar istedim. Sende biraz rezil ol. Ne olacak?
Jennie:Jisoo,yanlış yapmışsın.
Jisoo:Hepiniz üstüme geliyorsunuz.
Lisa:Rosé haklı Jisoo.
Jennie:Bence de.
Rosé:Ben sana benzemem Jisoo. Düşmanlarım ile sevgili olmam. Nasıl ayarttın acaba Jin'i?
Jisoo:Sonra üzüleceksin Chae. Bunları bana dediğin için üzüleceksin.
Dedi ve odadan çıktı. Bu sefer Rosé fazla çıkışmıştı.
Jennie:Rosé biraz abartmadın mı?
Lisa:Bu sefer çok üstüne gittin Rosé..
Rosé:Onu korumayın. Sende düşmanımız ile öpüşmüştün değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink Okulu-Düşman okullar
FantasyBu iki çete birbirlerine düşmanlardır. Ya okulları birleştirilirse ne olur? İlk bölümlerim biraz acemi ama sona doğru güzelleşiyor♥