⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
Lisa'nın Ağzından
O şerefsizler bizim sıralarımıza oturmuştu. Jennie unnie'm ve Rosé Unnie'm dalacaktı. Zor tuttuk. Ama o gerizekalı'lar hala bize bakıyorlardı. Jennie unnie'nin kulağına eğildim ve sessizce konuştum.Lisa=Unnie,şimdi sakince git ve onları yerimizden kaldır.
Jennie=Uh,peki. Sinirlerime hakim olmaya çalışacağım.
Jennie unnie yavaşça sıraya doğru ilerledi bizde onun peşinden ilerliyorduk.
Jennie=Tamam sinir olduk. Bizi sinir ettiniz. Şimdi kalkın sıramızdan.
Yoongi=Aa yalvarmazsan kalkmam.
Jennie=Bana bak uyku tulumu! Ben bu zamana kadar kimseye yalvarmadım,yalvarmam da!
Yoongi=Ama çok ayıp Jennie~
Jennie=Şimdi sıçtım ağzına!
Deyip üstüne atladı. Ne? Üstününe mi atladı! O sırada diğer erkeklerde onları ayırmaya çalışıyordu. Jennie unnie onların karnına bir tekme attıktan sonra tekrar Yoongi'ye döndü. Saçından tutuyordu ve 'Sen kimsin lan?!' gibi laflar söylüyordu. Evet bu onun sabrının son damlasıydı. Diğer erkeklerde bize doğru gelince,onları halletmeye başladık. Bir 20 dakika sonra birbirimizden ayrıldık. Tam o sırada Jennie ile Rosé unnie çantaları sıramıza koyup,Jungkook'ların çantasını yere attı.
Bize çok tehtidkar bakıyorlardı. Jungkook denen bana bakmaya başlayınca ona elim ile boynunu göstererek 'Seni keserim' işareti yaptım. O da bana güldü.
İç ses
Ama çok güzel gülüyor beeeeSus lan iç ses,hiç sırası değil
İç ses
İyi gidiyorum ama tekrar geleceğim:)Deli herhalde-_-
Bir 5 dakika sonra ders zili çalınca da yerimize oturduk. Derste Jennie unnie uyuyor,Jisoo unnie yemek yiyor,Rosé unnie telefonuna bakıyor,ben ise onlar ne yapıyor diye bakıp arada bir Jungkook'a pis bakışlar atıyordum.
Ders -sonunda- bittiğinde kızlarla bu akşam dışarı çıkmaya karar verdik. Yatılı bir lise de olduğumuzdan akşamları çıkma yasağımız vardı. Kim dinler ki bu yasağı? Tabii ki çıkacaktık. Reşit olmamamız'a rağmen bar'a gidiyorduk ve yine gidecektik.
Son derse de girdiğimizde havanın kararmasını bekledik. O sırada da hazırlanmıştık. Gerçekten çok seksi olmuştuk.
(Lisa)[Ya çok güzel💙]
(Jennie)[karıcığım yicem seni💜]
(Rosé)[Oyş yerim💚]
(Jisoo)[Seksiliğe bak💛]
Hepimiz çok güzeldik. Şimdi sırada kaçmak var. Odadan çıktık. Duvardan atlayacakken arkadan bir ses!
Jin=Hanımlar,gecenin bu saatinde nereye?
Jisoo=Cehennemin dibine gelecek misin?
Jin=Bana uyar. Ne bu seksilik Jisoo hanım?
Jisoo=Yürüyeceğiniz kız kalmadı bana mı yürüyorsunuz Jin bey?
Yoongi=Jennie bu kıyafet ne!
Jennie=Sanane be!
Yoongi=Nereye gidiyorsunuz?!
Jennie=Bara oğlum bara!
Jungkook=Daha reşit değilsiniz ki.
Lisa=Siz sanki reşitsiniz!
Jimin=Değiliz ama biz erkeğiz.
Rosé=Erkek olunca ne oluyor? Bizde kızız ve gideceğiz.
Yoongi=Tamam o zaman hadi gidelim.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
●●
Çok uzun bir bölüm olmadı ama atayım dedim. Gece sürprizi:)Saat 12. 10 hikaye yazıyorum. Sizi o kadar çok seviyorum. Değerimi bilin=)
Şaka yapıyorum tabii ki. Neyse umarım beğenmişsinizdir. Satır arası yorum yaparsanız mutlu olurum. Düşündüm dedim ben kuzucuklarımı bölümsüz bırakır mıyım?
Vote'den çok okunma sayısı istiyorum. Bakın vote olmasa da olur diyorum. Çok mu şey istiyorum?:*(
Yine çok konuştum ehe. İyi geceler🍃💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink Okulu-Düşman okullar
FantasyBu iki çete birbirlerine düşmanlardır. Ya okulları birleştirilirse ne olur? İlk bölümlerim biraz acemi ama sona doğru güzelleşiyor♥