🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Rosé'nin ağzından!
Sabah alarm sesi ile uyanmıştım. Alarmı kapatıp biraz kafamı yastığa gömdükten sonra kafamı kaldırdım ve tekrardan odamızı incelemeye başladım. Duvarda Jennie ile benim el izlerimiz vardı. Buraya ilk taşındığımızda-yaklaşık 1 sene oluyor- yapmıştık. Altında ise Jennie ile benim imzamın ardından "Chaennie" yazıyordu. Aşağıdan sesler geldiğinde kafamı kapıya çevirdim. Demek ki Jisoo uyanmıştı. Yavaşça yatağımdan doğruldum ve odamızda ki lavaboya ilerlemeye başladım. O sırada ayağımla basarak kaydığım kıyafet ile Jennie'nin üstüne yuvarlandım. Gözünün tekini açtı ve bana baktı;Jennie=Napıyorsun Chae?
Rosé=İyi sen?
Jennie=Salak ben onu mu soruyorum!
Rosé=Ha.. Neyi soruyorsun?
Jennie=Diyorum ki ırzımamı geçeceksin neden üstümdesin.
Rosé=He ya ben kıyafete bastım,kaydım şuan da üstündeyim.
Jennie=Rahat mı orası?
Rosé=Ha.
Jennie=Chae bugün senin kafa çalışmıyor herhalde! Diyorum ne zaman kalkacaksın üstümden? Hala kalmayı düşünüyor musun?
Rosé=Doğru ya. Kalkayım ehehe:)
O sırada kapı açıldı. Bize şaşkınlık ile bakan Lisa konuştu.
Lisa=Ne yapıyorsunuz böyle?
Jennie=Bebeğim görmüyor musun?
Jisoo=Kızlar yoksa..
Rosé=Sakın öyle bir şey deme! Ne fesat insanlarsınız siz yahu!
Lisa=Hadi inin aşağıya.
Jennie=Lisa,kuzucuğum çok güzel olmuşsun.
Lisa=Sağol bebeğim,hadi sizde hazırlanın.
Jisoo=Şort giydi-_- ya sonbahardayız.
Jennie=Neden öyle diyorsun canım? Sonbahar en güzel mevsimlerden biridir bir kere.
Rosé=Doğru söylüyor.
Jisoo,Lisa'ya döndü ve:
Jisoo=Lisa,hoşsun ama boşsun güzelim *Güler*
Lisa=Ya güzel bir şey diyeceksin sandım.
Jisoo=Neyse artık hazırlanın gelin.
Jennie=Tamam geliyoruz.
Ve odadan çıktılar. İkimizde dolabımızın karşına geçtik. Ne giyeceğiz diye düşünürken telefonum çaldı. Arayan müdürümüz Yang idi. Jennie'ye gösterdim ve 'Ne diyecek acaba' bakışımı attım.
Jennie=Aç hadi bir şey olmaz.
Rosé=Uh, peki.
Konuşma
Yg-Chaeyoung
Yg=Alo Chae.
Rosé=Buyrun efendim?
Yg=Bugün,Seoul erkek lisesi okula gelecek. Okulu Pd diye bir adama devrettim. Bu vedaydı. Bugün okula gittiğiniz zaman yeni müdürünüz olacak. Bütün öğrencilere söylersin.
Rosé=Ama başkanım onlar bizim düşmanımız.
Yg=Üzgünüm Chae. İyi günler dilerim.
Rosé=Görüşürüz efendim.Dıt..dıt..dıt..
Rosé=Seoul erkek lisesi bizim okula geliyormuş. Hemen giyinelim. Aşağıya inelim anlatacağım.
Jennie=Ah,peki. Ama onlar bizim düşmanımız.
Rosé=Bende öyle söyledim. Duymuşsundur zaten.
Jennie=Duydum. Ben hazırım hadi inelim aşağıya.
Aşağıya indik ve kızlara bütün bu olanları anlattım. Hepsi çok sinirliydi. Bende öyle tabii. O yüzden okula başımızdan duman çıkar bir şekilde gittik diyebilirim. Okula geldiğimizde kapıdan girecekken 4 çocuk tarafından durdurulduk. Bize ukala bir biçimde sırıtıyorlardı. Bu hepimizin sinirini arttırıyordu. Bizden çekecekleri var. Ben böyle düşünürken aralarında kısa olan adını Jimin diye bildiğim çocuk konuştu. E sonuçta düşmanımızın isimlerini biliyoruz.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
413 kelimePastelGirl4 İlk bölümü yayınladım canım.
Her gün yeni bölüm atacağım bu hikaye içime sindi.
Umarım beğenirsiniz💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink Okulu-Düşman okullar
FantasyBu iki çete birbirlerine düşmanlardır. Ya okulları birleştirilirse ne olur? İlk bölümlerim biraz acemi ama sona doğru güzelleşiyor♥