-12

4.9K 242 125
                                    

●●
Tatilin 6. Günü
Jisoo'nun ağzından
Bugün cumartesi günüydü. Pazartesi sabahı dönecektik. Salı günü ise sınavlarımız başlıyordu.

Ayağa kalktım. Tekne de olduğumuzdan kızlarla aynı odadaydık. Bu iyi bir şeydi bizim için. Kızlar uyanmış beraber konuşuyorlardı ve telefonlarından bir şeye bakıyorlardı.

Yatağımda oturduğum da kızlar bakışlarını bana çevirmişti.

Lisa:Günaydın Pikachu.

Jisoo:Günaydın ne ara uyandınız?

Jennie:İnanmayacaksın ama bizi Lisa ile uyku tutmadı.

Rosé:Bende bunların sesine uyandım.

Jisoo:Ben çok acıktım.

Lisa:Aslında bende ya.

Jennie:E inelim kahvaltıya neden bu kadar dert yaptınız?

Rosé:Hadi giyinip yukarı çıkalım.

Jennie:Rosé bugün senle deniz korkunu yeneceğiz tamam mı? Zaten biz olmadan girmezsin ama.. Yine de yapalım.

Rosé:Olur yaparız. Şimdi giyinip yemeğe inelim.

Giysilerimizin altına bikinilerimizi giymiştik.

Hazır olduğumuzda odadan çıktık ve teknede ki merdivenlerden yukarı çıktık.

Yukarı kata ulaştığımız zaman kahvaltı hazırdı. Erkekler hazırlamış olmalıydı.

Bu tekne'yi Lay'ın ailesi almıştı. Lay zengin bir çocuktu. Ama ailesinden geçinmez kendi arkadaşları ile çalışır,parasını kazanırdı. Bu yüzden babası da onunla gurur duyardı.

Yaşımız çok büyük değildi ama buna rağmen bir sürü şey yaşamıştık.

Ben bunlara nasıl geldim ya?

Sofraya oturduk ve yemeye başladık o sırada merdivenlerden sinirle erkekler çıktı.

Yoongi:Ya biz hazırladık bu kahvaltıyı neden yiyorsunuz?!

Hiç birimiz cevap vermedik. Onlarla konuşmayacağımıza dün akşam söz vermiştik. Bu sadece tatilde geçerliydi. Çünkü okulda her şekilde konuşmak zorundaydık.

Jimin:Size diyoruz duyuyor musunuz?

Jungkook:Lan cevap versenize!

Jin:Sinir oldum. Böyle sessiz durmayın!

Jennie,daha çok sinir edercesine sesli bir şekilde çayını içip Yoongi'ye 'Sizi görmüyoruz' gibi bir bakış atıyordu. Bu gerçekten çok gıcık ediciydi.

Yoongi:Bittin sen Jen!

Gitti ve Jennie'yi kucakladı. Jennie mecburen konuşmak zorunda kalmıştı.

Jennie:Bırak beni salak.

Jennie:Bırak diyorum sana aptal.

Jennie:Lan bana cevap ver!

Yoongi:Nasılmış?

Jennie:Tamam kötüymüş indir şimdi beni.

Yoongi:Zaten minnacık bir şeysin.

Jennie:Sensin minnacık!

Yoongi:Yaramaz kedi!

Jennie:Gıcık uyku tulumu!

Yoongi:Şimdi görürsün sen.

Dedi ve Jennie'yi suya attı. Jennie bunu intikamını alırdı. Şuan boğuluyordu. Bunun numara olduğuna adım gibi eminim.

Bangtanpink Okulu-Düşman okullarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin