⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
Tatilin 3. Günü
Rosé'nin ağzından
Tatil bize çok hızlı ilerliyor gibi gelmişti. Belki tatili 1 hafta daha uzatırdık. Sabah beni uyandıran telefonum olmuştu. Tae beni aramıştı ve 2 gün daha teknede kalacaklarını sonra bizi alacaklarını ve 2 gün tekne tatili yapacağımızı söylemişti.Bugün bara gidecektik. Mutluydum çünkü kızlarla öyle ortamları seviyoruz. Sonuçta gençliğimizi yaşıyoruz. Eğlenmek bizim de hakkımız.
Aşağıdan bir şeyin düşmesi sesi ile hemen yatağımdan doğruldum. Baktığımda Jisoo yatağında uyuyordu. Kimdi bu?
Hızlıca odadan çıkıp merdivenlerden indim. Birde ne göreyim? Jennie ve Lisa kahvaltı hazırlamaya çalışıyor. Ama bu sesle bütün herkes odasından çıkmış Jennie'lere bakıyordu.
Yani onlardan kahvaltı beklemek biraz tuhaf. Nasıl bu saatte uyanmışlar anlamıyorum. Jin ve Jimin'i merdivenden inerken görmüştüm. Birden bana biri sarılmıştı! Kimdi o? Hemen arkamı dönüp yumruğu geçirecekken Jisoo olduğunu gördüm. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Ona gülümsedim ve tekrar Jennie ile Lisa'ya baktım. İkiside burada olduğumuzu fark etmemişti. Merdiven mutfağın çaprazındaydı. Buraya bakmaları akla gelmezdi.
O sırada Yoongi'ler de merdivenden indi ve kahvaltı hazırlayan masum iki kıza bakıp tebessüm ettiler. Aslında belki de bizim nefret ettiğimiz kadar kötü değillerdi.
Ne düşünüyorsun Chae? Saçmalama onlar domuzun tekiler! Tamam Jimin çok az tatlı. Ama bu pislik olduğunu değiştirmez.
Kızlara baktığımda kahvaltıyı hazırlamayı bitirmiş. Mutlu bir şekilde zıplayıp,dans ediyorlardı. Yoongi'nin arkadan kısık çıkan sesini duymuştum.
Yoongi:Gören de 3. Dünya savaşını kazandılar sanır.
Buna Jisoo ile sessizce gülmüştük.
Rosé:Tabi siz bizi bilmiyorsunuz. Bu Jennie ve Lisa'nın hayatlarında ilk kahvaltı hazırlayışları.
Jungkook:Yuh yani!
Jungkook'a göz devirdim,önüme döndüm. Burada durmaktan sıkılmıştım. Merdivenden tamamen indim ve kızların yanına ilerledim. Lisa'yı ve Jennie'yi öptükten sonra Jennie'nin arkasından sarıldım.
Lisa:Hey ne oluyor Böyle? Ne bu sevgi?
Rosé:Ya Jennie karımı özledim olamaz mı?
Lisa:Olamaz efendim.
Jimin:Valla kızlar çok güzel kahvaltı hazırladınız. Özellikle sonda sevinmeniz çok hoştu.
Dedi gülerek.
Jennie:Durun bakayım. Siz nasıl bizim sevindiğimizi biliyorsunuz?
Yoongi:O tabağı kırdığınızdan beri sizi izliyoruz.
Jennie:Nasıl ya şunu düzgün anlatın.
Jennie'ye sarılan ellerim ile onu kendime döndürdüm. Ardından olanları anlattım. Sonra da kahvaltıya oturmuştuk. Kahvaltıyı bitirip topladığımızda saat öğlen 1 olmuştu bile. Ne çabuk.
Kızlarla odamıza çıkıp bir romantik komedi izleyip ağladıktan sonra saate tekrar baktığımda akşam üstü 4 olmuştu. Aşağıya kızarık gözler ile inmiştik ve erkekler bize çok garip bakıyordu. Ne bakıyorlardı hiç mi ağlayan kız görmemişlerdi?.
Jennie:Ne bakıyorsunuz? Hiç mi ağlayan kız görmediniz?
Bu kız kesinlikle içimi okuyor ya:(
Jin:Hayır gördük de neden ağlıyorsunuz durduk yere?
Jisoo:Romantik bir film izledikde.
Yoongi:Lan romatik film işte mutlu olman lazım o çiftlere ağlaman değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink Okulu-Düşman okullar
FantasíaBu iki çete birbirlerine düşmanlardır. Ya okulları birleştirilirse ne olur? İlk bölümlerim biraz acemi ama sona doğru güzelleşiyor♥